صبح امروز؛

جلسه کمیته پشتیبانی ستاد سوم خرداد در گرگان تشکیل شد + تصاویر

جلسه کارگروه پشتیبانی ستاد بزرگداشت سوم خرداد صبح امروز (یکشنبه) در تپه نورالشهداء گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ - 15May 2016

جلسه کمیته پشتیبانی ستاد سوم خرداد در گرگان تشکیل شد + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، جلسه کمیته پشتیبانی ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد، صبح امروز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در تپه نورالشهداء گرگان (در جوار 8 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ حسن نیا  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم نه تنها شهدای حرم، بلکه شهدای اسلام و دفاع از حریم انسانیت هستند.

وی افزود: تکفیری ها با اقدامات خود در منطقه سوریه، شرافت انسانی را زیر سوال برده اند و مدافعان حرم این انسانهای بزرگ در واقع از حریم اسلام دفاع می کنند.

سرهنگ حسن نیا به برنامه های امسال سوم خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت سوم خرداد امسال متنوع، گسترده و ماندگار می باشد و با توجه به رونمایی و انتشار چندین کتاب در این حوزه، نیاز به پشتیبانی و مساعدت بیشتر سایر دستگاه های اجرایی استان می باشد.

سرهنگ حسن نیا هدف از تشکیل این جلسه را کمک و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات بزرگداشت سوم خرداد دانست و افزود: ادارات و نهادهای دولتی در بحث جمع آوری اسناد و مدارک خانواده های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس اهتمام بیشتری داشته باشند تا در آینده این اسناد در مرکز فرهنگی دفاع مقدس به معرض نمایش گذاشته شد.

در پایان مقرر شد هریک دستگاهها و نهادهای اجرایی استان در خصوص اجرای برنامههای ستاد بزرگداشت سوم خرداد، نهایت همکاری را با دبیر ستاد داشته باشند و نتیجه را به این دبیرخانه ارسال نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار