معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

اعزام 21 هزار مازندرانی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران گفت: 21 هزار زائر مازندرانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ - 15May 2016

اعزام 21 هزار مازندرانی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگکننده سپاه کربلای مازندران بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استانداری مازندران از اعزام بیش از 21 هزار زائر مازندرانی به مرقد امام خبر داد  وتصریح کرد: اعزام زائران از روز 13 خرداد ماه آغاز و پس از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی زمینه بازگشت زائران نیز فراهم میشود.

معاون هماهنگکننده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: طبق برنامهریزی انجامشده 23 کاروان از 23 شهرستان استان به مراسم ارتحال امام راحل اعزام میشوند.

وی در ارتباط با نحوه ثبتنام در کاروانهای اعزامی به مرقد امام راحل نیز بیان کرد: ثبتنام از طریق پایگاههای مقاومت در برنامه کاری قرار دارد و حوزههای مقاومت در این زمینه فعالیتشان را آغاز میکنند.

سرهنگ بخشی درباره کیفیسازی نحوه اعزام و برنامههای فرهنگی کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: کمیته 13گانه استان در این زمینه تشکیل شد و همه دغدغههای مربوط به اعزام زائران در این کمیته بررسی و نسبت به رفع تنگناها اقدام شد.

وی اضافه کرد: همه تلاش این کمیته اعزام مطلوب زائران همراه با برنامههای مناسب فرهنگی است و طبق برنامهریزی انجامشده اقدامات فرهنگی زائران از زمان حرکت در برنامه کاری قرار دارد.

معاون هماهنگکننده سپاه کربلای مازندران در ادامه از برنامهریزی برای اجرای برنامههای فرهنگی در محل اسکان زائران مازندرانی که یک شب قبل به این مراسم اعزام میشوند خبر داد و یادآور شد: همه تلاش ما این است که در کنار اعزام زائران برنامه فرهنگی اثرگذاری هم انجام شود.

این مسئول با اعلام اینکه در حوزه تغذیه و بهداشت نیز دغدغههای جدی مطرح است، یادآور شد: کمیته بهداشت و درمان در این زمینه تشکیل شد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه همکاری مناسبی دارند.

سرهنگ بخشی در پایان از برنامهریزی انجامشده برای زیر پوشش بیمه قرار گرفتن زائران امام راحل خبر داد و گفت: زائران در زمان حضور در مرقد مطهر زیر پوشش بیمه مرکزی بوده و برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمهای در مسیر راه هم اقدامات مناسب انجام شد.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار