دبیر سوم خرداد زنجان خبر داد

برگزاری مراسم ویژه بمناسبت سوم خرداد در زنجان

دبیر ستاد سوم خرداد زنجان گفت: مراسم ویژه ای بمناسبت سوم خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور فرمانده شمالغرب کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ - 16May 2016

برگزاری مراسم ویژه بمناسبت سوم خرداد در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی مهدیخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زنجان و دبیر ستاد سوم خرداد گفت: مراسم ویژه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به همت سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با حضور سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء، مسئولین ومدیران استان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می شود.

دبیر ستاد سوم خرداد افزود: در این مراسم از سردار محمد تقی اصانلو که در همه صحنه ها یار و یاورانقلاب و نظام هستند تقدیر و تجلیل بعمل خواهد آمد.

از دیگر مجاهدات فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور می توان به فرماندهی نیروهای خط شکن زنجان در دفاع مقدس، مبارزه با گروه های ضد انقلاب، جبهه سوریه و عراق، فرماندهی درعملیات آزاد سازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا اشاره کرد.

مهدیخانی با اشاره به برنامه سوم خرداد اظهار داشت: از برنامه های محوری این روز می توان به رونمایی از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به میزبانی تیپ 216 زرهی زنجان، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس، برگزاری نمایشگاه و ... اشاره کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار