تصویر استفتاء آیت الله گرامی از امام خمینی (ره) درباره فرقه ضاله بهائیت؛

امام خمینی(ره): این طایفه ضاله (بهاییت) "کافر" و "نجس" است

امام خمینی (ره) در سال 1343 در پاسخ به استفتاء آیت الله گرامی درباره فرقه ضاله بهائیت فرمودند: این فرقه ضاله کافر و نجس است.
کد خبر: ۸۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ - 16May 2016

امام خمینی(ره): این طایفه ضاله (بهاییت)

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، فرقه ضاله بهائیت از بدو ایجاد همواره به بیگانگان اعم از روس، انگلیس و آمریکا خدمت کرده است. مرجعیت آگاه شیعه که مراقب هوشیار هویت و کیان اسلامی ایران هستند، در مبارزهای پیگیر با این فرقه سیاسی و ستون پنجم صهیونیسم همواره پیشگام بوده است.

 

در عصر زعامت آیتالله بروجردی به دستور ایشان حجتالاسلام محمد تقی فلسفی با افشای ماهیت این فرقه سیاسی مهمترین جبهه را علیه مزدوران صهیونیسم گشود تا جایی که رژیم پهلوی برای حفاظت از "حظیره القدس" آنجا را به محاصره نظامی درآورد و در یک اقدام نمایشی چند حفره در گنبد آن ایجاد کرد. علاوه بر مبارزات آیتالله بروجردی، امام خمینی(ره) هم در سال 1343 در پاسخ به استفتاء آیتالله گرامی درباره فرقه ضاله بهائیت صراحتا این فرقه را کافر و نجس خواندند .

 

 

علاوه بر این، امام خمینی (ره) در جایی دیگر در واکنش به حمایت آمریکا از فرقه بهائیت می فرمایند: آقای ریگان  میگوید که این بهاییها، بیچارهها مردم آرامی، ساکتی مشغول عبادت خودشان هستند، جهات مذهبی خودشان را بجا میآورند و ایران برای خاطر همین که اینها اعتقادشان مخالف با اعتقاد آنهاست گرفتند. اگر اینها جاسوس نیستند شما صدایتان در نمیآمد. شما برای خاطر اینکه، اینها یک دستهای هستند که به نفع شما هستند، والّا ما شما را میشناسیم، امریکا را هم میشناسیم که انساندوستیاش گل نکرده است که حالا برای خاطر ۲۲ نفر بهایی که در ایران به قول ایشان گرفتار شدند، برای انساندوستی یک وقت همچو صدا کرده و فریاد کرده و به همه عالم متشبّث شده است که به فریاد اینها برسید. مردم شما را میشناسند، اگر دلیلی ما نداشتیم به اینکه اینها جاسوس امریکا هستند جز طرفداری ریگان از آنها کافی بود.  شکی نداریم که بهائیان جاسوس و  و توطئه گر  هستند.[1]

پی نوشت:
1- صحیفه امام خمینی (ره) - جلد ۱۷ - صفحه ۴۵۹.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار