داریوش ارجمند:

جوانان سنگر انقلاب اسلامی ایران هستند

داریوش ارجمند طی پیامی جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی را به دلیل ارتباط با قشر جوان و دانشجو و پرداختن به موضوع ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارزشمند و مقدس توصیف کرد.
کد خبر: ۸۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ - 16May 2016

جوانان سنگر انقلاب اسلامی ایران هستند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار پیامی خطاب به مخاطبان جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویان سنگر گفت: سنگر انقلاب اسلامی ایران و عرصه دفاع مقدس، جوانان این کشور هستند. آنها هستند که در خاکریز در مقابل تهاجمات دشمن ایستادهاند و چه در عرصه جنگ نرم و چه در عرصه جنگ سخت حماسه میآفرینند.

وی افزود: این جوانان همچنین وقتی به ساخت هنر وارد میشوند عمیقتر و موثرتر میتوانند درباره رسالت بزرگ خود سخن بگویند و آن را در عرصههای مختلف از شعر و داستان گرفته تا نمایش و سینما و موسیقی و نقاشی به اثبات برسانند.

به گزارش بولتن نیوز،این هنرمند پیشکسوت همچنین ادامه داد: من معتقدم جشنواره سنگر که متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشجویان کشورمان، شرکت کنندگان آن هستند، سنگر پولادین دفاع از ارزشها و آینده این سرزمین است.
ارجمند با ابراز امیدواری نسبت به خروجی جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی سنگر بیان کرد: من برای این جشنواره آرزوی موفقیت میکنم و همینطور امیدوارم که جوانها قدر خود، جشنوارهها و نامهای مقدس را بدانند و در این سنگر تا پیروزی نهایی بمانند و اجازه ندهند از خاکریزهای آنها دشمن به هر ترتیبی عبور کند. از این رو جشنواره فیلم سنگر برای من جشنواره مقدسی است؛ به چند دلیل مهم، انقلاب، دفاع مقدس جوان و دانشجو.
منبع: جام نیوز
 

نظر شما
پربیننده ها