با حضور بانوان دستگاه های دولتی؛

جلسه کمیته بانوان ستاد بزرگداشت سوم خرداد در مازندران برگزار شد

بعد از ظهر دیروز با حضور بانوان دستگاه های دولتی جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت سوم خرداد، ارتحال امام خمینی و قیام 15 خرداد در استانداری مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳ - 17May 2016

جلسه کمیته بانوان ستاد بزرگداشت سوم خرداد در مازندران برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، بعد از ظهر دیروز جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت سوم خرداد، ارتحال امام خمینی و قیام 15 خرداد در استانداری مازندران برگزار شد.

مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار مازندران اظهار کرد: برنامههای که با موضوعات ارزشها انقلاب اسلامی برگزار میشود باید دارای جاذبه و ذائقه مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامهریزی در مناسبها باید به نحوی باشد تا با ایجاد جاذبه به مفرح بودن آن بر اساس ارزشها اسلامی توجه شود، افزود: دین ما دین عشق و محبت است باید دایره صبر و حوصله خود را نسبت به مردم افزایش دهیم تا برنامهها فرهنگی اثرگذار شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار مازندران بیان کرد: مشاوران امور بانوان فرمانداریها و دستگاهها اجرایی در اجرای برنامهها باید از ظرفیت دستگاههای اجرایی استفاده کنند و این امر در سایه همدلی محقق میشود.

این مسئول با تأکید بر اینکه جوانان نسل سوم انقلاب باید در برنامهها فرهنگی دیده شوند، گفت: نسل سوم انقلاب اسلامی در برنامهها و تصمیم سازیها نباید فراموش شوند و لازم است رنسانسی در این زمینه صورت گیرد.

جمشیدی، حضور مردم مازندران به ویژه مرکز استان را در آئین گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد را ستودنی دانست و افزود: روح مذهبی در مردم وجود دارد و جوانان درباره مسائل معنوی نقش موثری دارند.

وی نقش زنان روستایی را در اجرای برنامههای فرهنگی موثر دانست و تصریح کرد: در اجرای برنامهها فرهنگی، مذهبی و آموزشی خلاقیت باید وجود داشته باشد.

مدیرکل امور بانوان استاندار مازندران با بیان اینکه هدف فقط برگزاری برنامهها مختلف برای افزایش عملکرد نیست، خاطرنشان کرد: همه این برنامهها باید افراد را به انسانتر شدن نزدیک کند و حقوق شهروندی را بیاموزیم.

این مسئول با اشاره به اینکه شأن جلساتی که بهمنظور ارتقا جایگاه بانوان و تاثیرگذاری مطلوب آن در جامعه برمیگردد  باید حفظ شود، افزود: هدف باید افزایش آگاهی مخاطبان باشد.

جمشیدی بیان کرد: برنامههای سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، رحلت امام راحل و قیام 15 خرداد با برپایی نمایشگاه، برگزاری همایشها، دیدار با خانواده ایثارگران و شهدا، اعزام 8 هزار نفر بانو به مرقد مطهر امام راحل، برگزاری کارگاه آموزشی، مسابقه کتابخوانی، وصیتنامه شهدای دفاع مقدس و امام راحل، اعزام راویان و پرداختن به موضوع سوم خرداد، برپایی نمایشگاه عکس در ادارات و دیدار با خانواده محرومان و برنامههایی فرهنگی از سری برنامههای کمیته بانوان استان مازندران دراین ایام است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار مازندران در بخش پایانی سخنانش، گفت: امام راحل بزرگ مردی در تاریخ معاصر اسلام بودند و لازم است منویات و اهداف امام و رهبری به درستی و بدون تحریف در جامعه تبیین شود.

نظر شما
پربیننده ها