فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس امین مردم است

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس امین مردم است و باید با پاک دستی و صداقت اعتماد مردم را جلب کند.
کد خبر: ۸۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ - 17May 2016

پلیس امین مردم است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار 'منوچهر امان اللهی' در دومین جلسه قرارگاه جهادی «صیانت» در جمع معاونین و رؤسای پلیس های تخصصی اظهار داشت: تخلف ها و جرایم کارکنان که مهمترین سرمایه در نیروی انتظامی هستند آثار سوء و زیانباری در سطح فردی، سازمانی و اجتماعی در پی خواهد داشت.


وی افزود: سلامت سازمان و صیانت از کارکنان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و برای تحقق این خواسته قرارگاه جهادی صیانت در ناجا تشکیل شد تا پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب بخوبی صورت گیرد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی مصمم است با ارتقای منزلت اجتماعی و نیز ارایه خدمات بهتر و رفع دغدغه های کارکنان، قدردان تلاش های بی وقفه آنان در عرصه اجرای مأموریت ها باشد.


سردار امان اللهی در ادامه گفت: از آنجا که پلیس در اجرای مأموریت های خود با اقشار مختلف جامعه سروکار دارد همواره در معرض آسیب های روحی و جسمی است، لذا تقویت ارزش های دینی و باورهای اعتقادی و نیز حضور مقتدرانه توأم با رأفت و عطوفت، موجب صیانت از آنان می شود.


وی بیان داشت: رصد عملکرد پلیس از سوی دشمنان کشور از یک سو و نگاه تیزبین مردم از سوی دیگر، پاک دستی و پاک چشمی بیش از پیش کارکنان نیروی انتظامی را می طلبد تا بتوانیم در سایه الطاف الهی روز به روز شاهد کارکرد بهتر پلیس و افزایش رضایت مندی شهروندان باشیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار