فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

تفکر و آرمان بسیجی تمام شدنی نیست

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع مربیات آموزش نظامی بسیج گفت: تفکر و آرمان بسیجی تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۸۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ - 18May 2016

تفکر و آرمان بسیجی تمام شدنی نیست

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی در جمع مربیان آموزش نظامی عمومی بسیج، با تبریک اعیاد شعبانیه، رسالت بسیجیان در این برهه از زمان را حساس دانست و گفت: هر جایی مشکل بوده، بسیج وارد میدان شده و گره مشکلات را باز کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامیداشت و افزود: در یک سال اول جنگ تحمیلی هیچ پیروزی نداشتیم؛ زیرا بنی صدر بعنوان فرمانده کل قوا می گفت باید زمین بدهیم تا زمان بگیریم.

وی، خاطرنشان کرد: شهرهای ما یکی پس از دیگری سقوط می کرد؛ ولی بنی صدر اعتقادی به حمایت از نیروهای مردمی و سپاه و بسیج نداشت.

سردار محمدسلیمانی، تأکید کرد: با ورود سپاه و بسیج به میدان و حمایت از ارتش، شاهد موفقیت های بزرگی در دوران دفاع مقدس بودیم که عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان یکی از برگهای زرین تاریخ جنگ و رشادت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه، بسیجیان باید اسوه و الگوی مردم در جامعه باشند، تصریح کرد: تفکر و آرمان بسیجی نه تمام شدنی است و قابل اندازه گیری می باشد.

وی، با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس، سیره زندگی و مدیریت شایسته سرداران شهیدی مانند زال یوسف پور از رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری و مربیان قدرتمند آموزش نظامی را تشریح کرد و خواستار تأسی به سیره زندگی اسوه های ایثار و شهادت از سوی بسیجیان و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار