برگزاری همایش اخلاق در ورزش

همایش استانی اخلاق در ورزش و با محوریت تجلیل از فعالان عرصه ورزش در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ - 18May 2016

برگزاری همایش اخلاق در ورزش

به گزارش دفاع پرس از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی اظهار داشت: سردار شهید علیرضا شمسی پور اسوه اخلاق، ایمان، مهربانی، پاکدامنی و یار و یاور ورزش و جوانان استان بود.

رسول منعم اضافه کرد: در هر بخشی که نیاز و ضرورت حضور این شهید والامقام احساس می شد با لبیک در تمامی عرصه ها کمک می کرد.

وی بیان کرد: فقدان این شهید برای جامعه ورزش استان بسیار اندوه بار است ولی جامعه ورزش و جوانان افتخار می کند شهیدی از این عرصه تقدیم انقلاب کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز اقتدار ایران جهانی شده همه را مدیون رشادت شهدای گرانمایه از جمله شهدای مدافع حرم هستیم که جوانان باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با ذکر بخشی از بیانات رهبر انقلاب در زمینه ورزشکاران اظهار کرد: اگر دنبال قهرمانی هستیم باید بدانیم ورزش بدون اخلاق کارآمد نیست.

منعم افزود:شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر با تاکید ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

وی زمینه سازی برای ایمان و ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان زمینه سازی برای خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس از دیگر اهداف این همایش است.

وی اظهار کرد: در این همایش اهدافی نظیر ایجاد زمینه برای مشارکت نسل جوان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و علمی و حمایت از فعالیتهای هویت آفرین متناسب با شاخص های ایران اسلامی دنبال می شود.

گفتنی است در پایان این همایش از 50 نفر از منتخبین قرآنی و 20 نفر از منتخبین، مربیان، مدیران باشگاه های ورزشی که در عرصه ورزش فعالیت فرهنگی شاخص داشتند تقدیر شدند

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار