چمران: مترو و اتوبوس تا ۲۲ اردیبهشت رایگان است
رئیس شورای شهر تهران گفت: استفاده از مترو و اتوبوس تا ۲۲ اردیبهشت همچنان رایگان است.
به گزارش گروه جامعه دفاعپرس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: در چهارصد و هشتمین جلسه شورای شهر مصوب شد که به منظور تسهیل عبور و مرور شهری برای شهروندان تهرانی در شرایط فعلی، استفاده از اتوبوس و مترو تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت رایگان باشد.

پیش از این نیز طبق مصوبه شورای شهر، استفاده از حمل و نقل عمومی تا امروز ۱۵ اردیبهشت ماه رایگان بود و امروز، رایگان بودن استفاده از مترو و اتوبوس، تمدید شد. پس از پایان این مدت یک هفتهای، در جلسه هفته آینده شورا و با توجه به شرایط کشور، در خصوص تمدید یا عدم تمدید استفاده رایگان از اتوبوس و مترو تصمیمگیری خواهد شد.
انتهای پیام/ 261
لینک کپی شد
نظر شما
