برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین شهید مدافع حرم بوشهر

مراسم بزرگداشت شهید محمد احمدی‌جوان، نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر با حضور باشکوه مردم و مسؤلان در دانشکده کشاورزی برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 21May 2016

برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین شهید مدافع حرم بوشهر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، یادواره نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر پیش از ظهر امروز در دشتستان برگزار شد.

در این آیین ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم یکی از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس به بیان ویژگیهای شهید و شهادت و نقش رزمندگان اسلام در دفاع از مسلمانان پرداخت .

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم در استان بوشهر  دل نوشته خواهر این شهید در وصف برادرش قرائت شد.

مدینه احمدی جوان خواهر شهید در این مراسم با اشاره به خصوصیات رفتاری شهید احمدی جوان اظهار داشت: دفاع از حرم اهل بیت (ع) و کمک به مردم مظلوم سوریه از اهداف اصلی شهید احمدی جوان بوده است.

وی تاکید کرد: تداوم راه شهدا وظیفه همگانی است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم و نسبت به گسترش فرهنگ شهادت در جامعه تلاش و فعالیت کنیم.

خواهر شهید احمدی جوان ابراز داشت: بدون تردید مردم شیعه سوریه نیاز به کمک ما دارند زیرا وظیفه ما به عنوان یک شیعه کمک و نجات آنها از دست ظلم و ستم دشمنان شیعه و اسلام است.

وصیتنامه شهید محمد احمدی جوان

بسمه ربالشهدا و الصدیقین

خدایا تو را سپاس که مرا در دین حقت و مذهب زیبای تشیع قرار دادی، تو را سپاس که مرا در پیروی از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)  و اهلبیت عصمت و طهارتش یاری نمودی، خدایا من امروز به سوی تو قدم بر میدارم برای دفاع از مذهبی که به آن از صمیم قلب اعتقاد دارم.

خوشحال و شکرگذارم که به من نعمت جهاد در راه خودت نمودی تا با یاد و نام تو در این راه قدم بردارم و بتوانم در راه دفاع از حرم شریف خطبهخوان کربلا و سه ساله مولایم حسین(ع) با قلبی راسخ قدم بردارم.

ای پدر و مادر عزیزم که شما را در این دنیا خاکی نزدیکترین فرد به خود میدانم، شرمسارم از رفتاری که شایسته برخورد با شما نبود و من در حق شما روا داشتهام، به خدا سوگند میخورم که اگر زمانی با صدای بلند با شما سخن گفتم و موجبات ناراحتی شما را فراهم نمودم در قلب خود احساس پشیمانی بسیار میکردم، شاید به زبان نیاوردم ولی در قلب اینچنین بود، مرا حلال کنید و دعا کنید تا در دنیای جاوید نزد پروردگارم روسیاه نباشم.

برادران و خواهران عزیزم شما را به تقوای الهی و ایستادن در خط ولایتفقیه سفارش میکنم و علاوه بر شما به مردم عزیز کشورم سفارش مینمایم که فریب جوسازیهای دشمنان این خاک و اسلام ناب محمدی(ص) را نخورید و در خط ولایت باشید و از امام عزیزم، امام خامنهای مدظلهالعالی حمایت کامل و جامع نمایید.

مبادا از خط ولایتفقیه خارج شوید که من شهادت میدهم که شما از خط اهلبیت خارج شدهاید.

خوشحالم که در لباسی شهید میشوم که از اعماق وجودم به این لباس اعتقاد دارم و میدانم که چه لباس ارزشمندی به تن دارم، به همکارانم سفارش مینمایم تا حرمت لباس خویش را نگه داشته و قدردان نعمت خدمت در سپاه پاسداران باشند.

اینک با قدمهایی محکم به سوی جهاد در راه خدا ره سپار میشوم و از همهی کسانی که بر گردن من حقی دارند در خواست میکنم به حق مادرم زهرا(س) حلالم کنند. یا علی ((اللهم عجل لولیک الفرج))

محمد احمدی جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار