امام جمعه کرمانشاه:

سیاست استکبار نشر اسلام هراسی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اسلام هراسی و ایجاد اختلاف و دو دستگی در میان مسلمانان سیاست استکبار برای تسلط بر جهان است
کد خبر: ۸۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ - 21May 2016

سیاست استکبار نشر اسلام هراسی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیتالله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: قرآن کریم راه نجات انسانها و سبب وحدت مسلمانان است و تمام مسلمانان جهان باید با محور قرار دادن قرآن کریم وحدت خود را حفظ نمایند و از تفرقه بپرهیزند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به سالروز عملیات بیتالمقدس اشاره و از آن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب در فرمایشی تاریخی فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان را سیاست آمریکا عنوان کرد و افزود: آمریکا به عنوان نظامی استکباری همواره درصدد ایجاد اختلاف و دودستگی در میان مسلمانان است تا از این طریق به اهداف پلید استکباری خود برسد.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه اسلام هراسی را هدف استکبار برای نشان دادن چهرهای خشن از اسلام دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات گهربار خود همواره بر حفظ وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان تاکید دارند و ما نیز باید به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در حفظ اتحاد کوشا باشیم.

 آیتالله علما در ادامه از آمریکا به عنوان طاغوت بزرگ و زیاده خواه یاد کرد و گفت: آمریکا با زیادهخواهی و دشمنی همواره در پی سوء استفاده از دیگر کشور برای رسیدن به اهداف استکبارگرانه خود است و با این تروریستها در منطقه پیاده کرده است.

 خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه استکبار به روشهای مختلف در پی اختلاف افکنی میان مسلمانان و نشر اسلام هراسی در جهان است، اظهار کرد: حفظ اتحاد و تمسک به قرآن کریم از سوی مسلمانان دشمن را از رسیدن به اهداف شوم و جنایتکارانه خود ناکام میگذارد.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: حضور تروریستها در منطقه با حمایت آمریکا صورت گرفته تا آمریکا بیش از گذشته ذات استکبارگرایانه خود را به جهان نشان دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار