هلاکت نظامی صهیونیستی بر اثر حملات حزب الله
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن نظامی این رژیم در پی عملیات پهپادی حزب الله خبر داد.
به گزارش گروه بینالملل دفاعپرس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از کشته و زخمی شدن سه نظامی این رژیم در پی عملیات پهپادی روز گذشته حزب الله خبر داد.

در این حمله، یک نظامی اسرائیلی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.
انتهای پیام/955
لینک کپی شد
نظر شما
