به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر سوم خرداد ماه؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، نظامی و بسیج چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر سوم خرداد ماه در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ - 24May 2016

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سوم خرداد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری متشکل از یگان های نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، نیروی انتظامی و گردانهای امام حسین و کوثر بسیج در میدان امام رضا علیه السلام سپاه استان برگزار شد.

در این مراسم قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری، جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان، حجت الاسلام کریم سرافراز،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مدیران و مسئولین با حضور در جایگاه به مقام والای سرداران و فرماندهان شهید ادای احترام کردند و از نیروهای مستقر در میدان سان دیدند.

در این مراسم پس از سخنرانی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و استاندار چهارمحال و بختیاری از یادگاران عملیات بیت المقدس با اهدای لوح تجلیل شد و همچنین درجات ترفیع دو نفر از نیروهای انتظامی استان اهدا گردید.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با تبریک عید میلاد امام زمان در نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان به تشریح گوشه هایی از دستاوردهای عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر پرداخت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در دفاع از کیان اسلامی، ضرورت مقابله با گروه های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق و لزوم حضور مسشتاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این مناطق را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است  نظیر این صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح در شهرستان های دیگر استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار و از یادگاران دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها