فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

آمریکا تا زمانی که اسلام پویا است آرام نخواهد گرفت

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء با بیان اینکه اگر امروز در سوریه و عراق نجنگیم باید در داخل کشور با دشمنان بجنگیم، گفت: ما برای دفاع از اسلام و مسلمین در سوریه و عراق می جنگیم.
کد خبر: ۸۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ - 24May 2016

آمریکا تا زمانی که اسلام پویا است آرام نخواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، سردار محمد تقی اوصانلو در مراسم آزاد سازی خرمشهر در زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: سوم خراد، یوم الله و یکی از اعیاد بزرگ ایرانیان است.

وی با اشاره به 30 شهریور 1359 تا سالروز عزل بنی صدر، افزود: در این 9 ماه بیش از 20 هزار کیلومتر از خاک ایران بر دست دشمنان افتاد که این نشان از بی کفایتی و خیانت بنی صدربه این کشوراست.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء بیان کرد: دشمنان بعثی تا کرخه برای گرفتن شهر اهواز یورش بورده بودند که این خواسته دشمنان و آمریکای جهانخواربود که اهواز را از ایران جدا کنند.

اصانلو تصریح کرد: پس از عزل شدن بنی صدر توسط امام خمینی (ره)، جمهوری اسلامی پیروزی های بزرگی در جبهه های حق علیه باطل به دست آورد.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه حصر آبادان باید شکسته شود، خاطرنشان کرد: خرمشهر در جنگ تحمیلی از دست رفته بود ولی با رشادت ها و جان فشانی های جوانان این مرز و بوم توانستیم خرمشهر را از چنگال دشمن بعث خارج کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء گفت: عملیات فتح المبین سر آغاز عملیات بیت المقدس بود و توانستیم در این عملیات 2500 کیلومتر از خاک این سرزمین را از یوق دشمنان خارج کنیم.

اصانلو اظهار داشت: رزمندگان اسلام با جانی مجروح ولی با روحی باز در عملیات بیت المقدس جانانه ایستادگی کردند وعملیات بیت المقدس بزرگ ترین عملیات در طول دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام برای اولین باردرعملیات بیت المقدس از کرخه، کارون و جاده ی اهواز خرمشهرعبورکردند، افزود: رزمندگان اسلام توانستند با 23 روز مقاومت و ایستادگی شبانه روزی، دشمن بعث را شکست دهند.

اصانلو با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر این که خرمشهر را خدا آزاد کرد، تصریح کرد: این یک سخن عادی نیست و یقینا اینگونه بوده است.

وی با بیان اینکه 3 خرداد یکی از روزهای بزرگ در طول تاریخ ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: اولین کسانی که پس از آزاد سازی خرمشهر وارد شهر شدند رزمندگان زنجانی بودند که در این عملیات بیشترین شهدا را تقدیم دفاع مقدس کردند، رزمندگان زنجانی در طول هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیده اند.

اصانلو با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: لبنان و فلسطین با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت توانسته است در مقابل استکبار ایستادگی کند.

وی با اشاره به آزاد سازی شهر نبل و الزهرا سوریه، گفت: رزمندگان چنان ایستادگی و مقاومتی در مقابل دشمنان کردند که توانستند نبل و الزهرا را پس از4 سال آزاد کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء با بیان اینکه رزمندگان توانستند در کمتر از نیم ساعت شهر رتیان سوره را از چنگال داعش خارج کنند، بیان کرد: عملیات آزاد سازی شهر رتیان باعث شد که نبل و الزهرا بعد از گذشت 4 سال آزاد شود.

اصانلوتصریح کرد: تا زمانی که اسلام پویا و مانا است آمریکا آرام نخواهد گرفت، دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی دشمنی همیشگی است.

وی با بیان اینکه اگر امروز در سوریه و عراق نجنگیم باید در داخل کشور با دشمنان بجنگیم، اظهار کرد: ما برای دفاع از اسلام و مسلمین در سوریه و عراق می جنگیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء با اشاره به اینکه اسرائیل خاکریز آمریکا است، افزود: مطمئنا آمریکا به وسیله تکبیرهای مسلمانان از پای در خواهد آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار