مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

فتح خرمشهر نتیجه توکل به قدرت لایزال الهی بود

حجت الاسلام کریم سرافراز، آزادسازی خرمشهر از لوث وجود ارتش بعثی را نتیجه توکل به قدرت لایزال الهی و توانمندی های داخلی دانست.
کد خبر: ۸۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ - 24May 2016

فتح خرمشهر نتیجه توکل به قدرت لایزال الهی بود

به گزارش دفاع پرس از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه برگزاری مراسم دعا و زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد، عید میلاد موعود امم حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک گفت و سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمند بیت المقدس را گرامی داشت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، با اشاره به توانمندی های تجهیزاتی حداقلی نیروهای رزمنده در دوران دفاع مقدس و حمایت همه جانبه استکبار جهانی از ارتش رژیم بعث عراق و صدام، گفت: خرمشهر با تکیه به قدرت ایمان و معنویت و وحدت نیروهای مسلح و مردم مؤمن و ولایتمدار، آزاد شد.

وی، افزود: آزادسازی و فتح خرمشهر از لوث وجود ارتش تا بن دندان مسلح بعثی، نتیجه توکل به قدرت لایزال الهی و توانمندی های داخلی بود؛ وگرنه در مخیله هیچ کارشناس نظامی نیز این پیروزی نمی گنجید.

سرافراز، با اشاره به مشکلات تحریم و تهدید و ... در این برهه از زمان نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مورد تحریم و تهدید همه جانبه استکبار جهانی شرق و غرب بوده و امروز نیز باید با تأسی به قدرت ایمان و تکیه به ظرفیت ها و داشته های خودمان که منبعث از سرچشمه های ایمان و معنویت است به فکر حل مشکلات باشیم و نگاهمان همواره به درون باشد.

وی، تأکید کرد: نگاه به دشمنان و اینکه فکر کنیم با حمایت آنها می توانیم به جایی برسیم، اشتباه محاسباتی است؛ و نباید تحت تأثیر القائات دشمنان قرار بگیریم.

این مقام مسئول،یکی از راه های نفوذ دشمنان در بدنه ارکان نظام را بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایجاد تغییر در محاسبات مسئولان دانست و گفت: اگر مسئولی فکر کند با تکیه به بیگانگان می توانیم به جایی برسیم، سخت در اشتباه است؛ زیرا خداوند در آیه 51 سوره شریفه مائده تأکید دارد؛" یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لاَ تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النَّصَارَى أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ"؛ اى کسانى که ایمان آورده اید ، یهود و نصارىََ را دوستانِ [ خود ] مگیرید [ که ] بعضى از آنان دوستان بعضى دیگرند. و هر کس از شما آنها را به دوستى گیرد ، از آنان خواهد بود . آرى ، خدا گروه ستمگران را راه نمی نماید .

حجت الاسلام سرافراز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، افزود: ولایتمداری، شجاعت، شهامت، ایمان و ازخودگذشتگی از روحیات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود که با بصیرت راه خود را انتخاب کردند و در تبعیت از کلام و پیام ولایت به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و از عزیزترین چیز خود که جانشان بود، برای حفظ اسلام و میهن گذشتند.

وی، با تأکید بر ادامه راه شهدا، گفت: در قبال هرنوع کوتاهی در حفظ آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان شهید حرم، در پیشگاه خدا و ائمه معصومین علیهم السلام مسئول هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار