فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

راه شهیدان، راه درست و خستگی ناپذیر است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: همه جوانان برای شناخت درست از راه خود سرنوشت شهیدان را ببینند و آن را سرلوحه خود قراردهند.
کد خبر: ۸۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ - 24May 2016

راه شهیدان، راه درست و خستگی ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، سردار محمدتقی اوصانلو در حاشیه مراسم سالروز سوم خرداد در جمع خبرنگاران در زنجان، اظهار کرد: رزمندگان ما در عملیات بیتالمقدس و آزادسازی خرمشهر به یقین فرهنگی را از خود به جای گذاشتند که امروز هم کارساز است.

وی اضافه کرد: بعد از 23 روز جنگ، یکی از بندرهای استراتژیک ایران در روز سوم خرداد آزاد شد، مهمتر از آزادی خرمشهر فرهنگ مقاومتی بود که در این روز به جا مانده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: امروز در همه دنیا ارتش جهان اسلام از این فرهنگ استفاده میکند که با این فرهنگ بهترین نتیجه در مقابل دشمن به دست آمده است.

اصانلو ادامه داد: خداوند همیشه همراه رزمندگان اسلام بوده است چنانچه با عنایت خداوند بشار اسد همچنان در قدرت است.

وی گفت: دشمن به شدت در تلاش است تا مشکلاتی را برای مردم و حکومت سوریه ایجاد کند که با کمک خداوند و رشادتهای رزمندگان موفقیتهای خوبی در سوریه توسط مدافعان حرم بدست آمده و در آینده نیز برای ملت سوریه به دست خواهد آمد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: همه جوانان برای شناخت درست از راه خود سرنوشت شهیدان را ببینند و آن را سرلوحه خود قراردهند که اگر درست شناخته شود، راه خستگی ناپذیراست.

اصانلو ادامه داد: جانبازان ما حتی بعد از قطع نخاع شدن هم از این راه خسته نشده و امروز از خداوند متعال عمر با عزت برای جنگ با رژیم صهیونیستی را خواهانیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر روی این موضوع که درگیر مادیات نشوید، تاکید دارند، اظهار کرد: موفقیت رزمندگان ما نیز در طول دوران دفاع مقدس این بوده که درگیر مادیات نشدهاند و خستگیناپذیری آنان نیز نشان این موضوع بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار