با هشتگ مردمی؛

«ایستاده در غبار» با #freemotevaselian همراه شد

«ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از نیمه ماه رمضان در سرگروه «زندگی» روی پرده سینماهای کشور می‌رود و سازندگان این فیلم در همراهی با هشتگ مردمی #freemotevaselian در فضای مجازی، کلیپی از حاج احمد متوسلیان در این فیلم منتشر کردند.
کد خبر: ۸۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ - 24May 2016

«ایستاده در غبار» با #freemotevaselian همراه شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در همراهی با هشتگ مردمی #freemotevaselian در فضای مجازی، کلیپی از حاج احمد متوسلیان در این فیلم را با صدای ایشان منتشر کردند.

این کلیپ به بخشهایی از فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»  درباره آزادسازی خرمشهر میپردازد که در آن از صدای اصلی باقیمانده از حاج احمد متوسلیان استفاده شده است و ایشان سخنان جالبی را درباره آزادسازی خونین شهر بر زبان میآورند.
عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» پس از سخنان وزیر دفاع کشور و به راه افتادن هشتگ مردمی #freemotevaselian در فضای مجازی، برای همراهی با این پویش مردمی، این کلیپ را در کوتاهترین زمان ممکن آماده و منتشر کردهاند.
«ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از نیمه ماه مبارک رمضان در سرگروه «زندگی» روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت.
 
 
این فیلم علاوه بر حضور موفق در سی و چهارمین جشنواره فجر، با ستایش جمعی از اهالی سینما و منتقدان روبرو شد و توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره فجر را دریافت کند.
بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تهیهکنندگی حبیباله والینژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانهای «اوج» است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احمد که عصیان نوجوانیاش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری میشود که باید در دروازههای خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگها دور از مرز ایران رقم میخورد...».
کانال تلگرامی رسمی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با انتشار عکسها، مطالب و تیزرهای جدید از آدرس http://telegram.me/istadedarghobar  در دسترس عموم علاقمندان است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها