فرمانده تیپ 40 پیاده ارتش:

جبهه مقاومت اسلامی از خطوط قرمز نظام است

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل روز سوم خرداد در پادگان شهید چمران تیپ 40 مستقل پیاده ارتش در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ - 24May 2016

جبهه مقاومت اسلامی از خطوط قرمز نظام است

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح روز سوم خرداد به میزبانی پادگان شهید چمران تیپ 40 مستقل پیاده ارتش در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای شورای تأمین استان، پیشکسوتان دفاع مقدس و یگان های نمونه از نیروهای انتظامی و نظامی در محل میدان رژه پادگان چمران برگزار شد امیر سرتیپ 2 ستاد محمد مختاری فر با اشاره به حماسه آفرینی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه را از دلایل پیروزی های رزمندگان اسلام در آن دوران برشمرد و افزود: پیروزی ما در سوم خرداد حاصل این اطاعت پذیری و نیز وحدت کلمه بین نیروهای مسلح بود.

فرمانده تیپ 40 ارتش در ادامه گفت: ولایت فقیه و پیروی از آن، تقویت بنیه دفاعی کشور و حمایت از جبهه مقاومت خطوط قرمز نظام هستند و هرکس در صدد زیرپا نهادن این خطوط باشد ما با او مقابله می کنیم.

در ادامه این مراسم جواد زنجانی فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه در سالهای نه چندان دور حاکمان بی اعتقاد و نالایق کشور با سوء مدیریت خود سبب شدند که به هر بهانه کوچکی قسمتی از خاک میهن عزیزمان از دست برود افزود: رزمندگان شجاع ایران اسلامی به فرمان ولی فقیه زمان، با غیرت عاشورایی خود توانستند در مقابل رژیم بعث عراق که از حمایت همه جانبه قدرت های بزرگ جهانی و منطقه ای سود می برد بایستند و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان در اشغال دشمن بماند.

زنجانی در ادامه گفت: حماسه سوم خرداد درس عبرتی است برای کسانی که نقشه تجاوز به ایران اسلامی را در سر می پرورانند. چون ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و این همان گفتمان و ادبیات عاشورایی ای است که از امام راحل برای ما به یادگار مانده است.

در ادامه مراسم از چند جانباز نیروهای مسلح تقدیر شد و یگان های نمونه از مقابل جایگاه و کلام الله مجید و تمثال مبارک امام و رهبری و شهدا رژه رفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار