مانور اطفا حریق در استان ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: مانور اطفا حریق نهم خردادماه و با حضور ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و خوزستان در ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ - 24May 2016

مانور اطفا حریق در استان ایلام برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از ایلام، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ایلام، مازیار سلیماننژاد در جلسه ستاد مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت: مانور اطفاء حریق نهم خردادماه و با حضور ادارات کل حفاظت محیط زیست استانهای ایلام، کرمانشاه، کردستان، خوزستان و با همکاری اعضای مدیریت بحران استان در ایلام برگزار میشود.

وی هدف از برگزاری مانور اطفاء حریق را ارتقا توان مدیریتی و عملیاتی دستگاههای اجرایی استان در زمان بروز حریق در جنگلها و مراتع  استان ایلام دانست و تصریح کرد: آموزش و اتخاذ اقدامات مناسب فردی و گروهی در هنگام حریق ازدیگر اهداف این مانور است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با اشاره به اینکه علت وقوع بیشتر آتشسوزیهای جنگلها و مراتع استان ایلام مربوط به عوامل انسانی است عنوان کرد: درسال گذشته 35 مورد آتشسوزی در مناطق حفاظت شده استان ایلام روی داده است که ضرورت دارد تا برای حفاظت و نگهداری از جنگلها و مراتع برنامههای آموزشی برای آحاد مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: امیدواریم با همت و تلاش همه مردم و دستگاههای مختلف اجرایی استان و با برگزاری اقدامات پیشگیرانه شاهد آتشسوزی در جنگلها و مراتع استان نباشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار