ارتش: دست به ماشه، گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستیم
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاعپرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی صدور پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تفاهمنامه رؤسای جمهور ایران و آمریکا، بیانیهای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در ایام پیروزی خون بر شمشیر و اهتزاز پرچم عزت حسینی، بار دیگر ثمره مقاومت و صلابت ملت مبعوث شده ایران اسلامی در برابر یزیدیان زمان و جبهه استکبار جهانی در جنگ تحمیلی اخیر متجلی شد.
ایستادگی جانانه مردم ایران و ایثار و فداکاری نیروهای مسلح و دلسوزی دولت مردمی با تدابیر حکیمانه قائد شهید امت و هدایت رهبر عزیز و فرمانده معظم کل قوا در میدان جنگ تحمیلی سوم، دشمن را ناگزیر به احترام به ملت بزرگ ایران ساخت تا مسیر آتشبس و تفاهم را در پیش گیرد.
با اتکا به قدرت لایزال الهی، فرهنگ عزتطلبی و ظلمناپذیری این ملت سترگ و در پرتو فرماندهی مدبرانه و آینده نگرانه فرماندهی معظم کل قوا، مجاهدت فرزندان ملت در نیروهای مسلح و دیپلماسی متعهدانه مسئولان، حقوق حقه ملت بزرگ و نستوه ایران عزیز و جبهه مقاومت را پاس میداریم و انشاءالله در سایه تقویت همدلی، اتحاد و انسجام ملی، _ به عنوان یکی از مهمترین ارکان موفقیت و پایداری _ شاهد سربلندی روزافزون ملت بزرگ، مقاوم و مقتدر ایران سربلند اسلامی و پیروزیهای آتی خواهیم بود.
فرزندان سرافراز ایران و فدائیان ملت در ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی، دوشادوش یکدیگر و با هوشیاری تمام و چشمانی بیدار، دست بر ماشه و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، هر روز بر توان رزم خود خواهند افزود و آمادهاند تا در صورت هرگونه بدعهدی دشمن، از امنیت، عزت و منافع ملت شریف ایران با نثار جان خود، حراست و صیانت کنند.
انتهای پیام/ ۱۳۴
