بسیج امکانات دامغان برای میزبانی از عزاداران مراسم تشییع «رهبر شهید»
به گزارش خبرنگار دفاعپرس از سمنان، جلسه شورای اداری شهرستان دامغان عصر امروز با هدف هماهنگی برای میزبانی شایسته از عزاداران مراسم تشییع «رهبر شهید» و زائران عبوری، با حضور فرماندار، امامجمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی، انتظامی و دهیاران در سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار شد.

علیرضا نوچهناسار، فرماندار دامغان در این نشست با اشاره به موقعیت استراتژیک این شهرستان در مسیر جادهای تهران- مشهد، اظهار کرد: با توجه به حجم تردد عزاداران و زائران، تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان موظف به حفظ بالاترین سطح آمادگی هستند تا هیچگونه خللی در روند خدمترسانی به زائران ایجاد نشود.
وی با اشاره به استقرار مواکب بینراهی در این مسیر افزود: نانواییها، جایگاههای سوخت، پایگاههای امداد و نجات، مراکز خدمات درمانی، تعمیرگاهها، امداد خودرو و مجتمعهای خدمات رفاهی باید بهگونهای برنامهریزی کنند که تمامی نیازهای عزاداران در طول مسیر و مقصد بهطور کامل تأمین شود.
فرماندار دامغان در ادامه با تأکید بر استمرار فعالیتهای خدماتی در ایام پیشرو تصریح کرد: در صورت اعلام هرگونه تعطیلی احتمالی برای دستگاههای اجرایی، این موضوع شامل حال مسئولان و نیروهای دستگاههای خدمترسان نخواهد بود و تمامی این واحدها باید با ظرفیت کامل در محل کار خود حاضر بوده و به ارائه خدمات بپردازند.
نوچهناسار در پایان از رسانهها و کانالهای خبری شهرستان دامغان خواست با نگاهی مسئولانه و اطلاعرسانی دقیق، ضمن آگاهیبخشی به عزاداران در خصوص ظرفیتهای موجود، نقش کلیدی خود را در هدایت زائران و پوشش خبری این مراسم بزرگ ایفا کنند.
انتهای پیام/
