پایان بلاتکلیفی ۲۰ ساله؛ سند مالکیت پادگان آموزشی ۰۵ کرمان صادر شد

پس از دو دهه پیگیری‌های مستمر، بررسی‌های تخصصی و رفع موانع قانونی، سند مالکیت پادگان آموزشی ۰۵ کرمان با حضور مقامات عالی‌رتبه ارتش و مسئولان ارشد استان رونمایی و تحویل شد.
کد خبر: ۸۴۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۶ - 25June 2026

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، پرونده پادگان آموزشی ۰۵ کرمان که از جمله پرونده‌های پیچیده و سنواتی استان محسوب می‌شد، با تلاش‌های دستگاه‌های ذی‌ربط و اجرای سیاست‌های کلان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص تثبیت مالکیت اراضی، به سرانجام رسید.

کرمان

در مراسمی که بدین منظور برگزار شد، امیر سرتیپ «علی جهانشاهی»، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، «سیدمهدی هاشمی» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، «رحمان جلالی» معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان و سرتیپ «عباس ملکی‌زاده» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا حضور داشتند.

این پرونده که به دلیل ابهامات و اختلافات ملکی متعدد، حدود دو دهه راکد مانده بود، با هماهنگی میان‌دستگاهی و پیگیری‌های تخصصی کارشناسان ثبتی، به‌ویژه تلاش‌های رئیس واحد ثبتی منطقه ۲ کرمان، مسیر قانونی خود را طی کرد و با رفع تمامی معارضات، منجر به صدور سند مالکیت شد.

صدور این سند نه تنها نقطه پایانی بر اختلافات طولانی‌مدت این مجموعه بود، بلکه گامی مؤثر در جهت اجرای سیاست‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای ساماندهی اراضی و رفع معارضات ثبتی در استان کرمان به شمار می‌رود. با این اقدام، اکنون زمینه بهره‌برداری قانونی و مطمئن از این پادگان آموزشی به عنوان یکی از مراکز مهم نظامی استان فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پربیننده ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین