امیر سرتیپ جهانشاهی: مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی، پشتیبانی خود از نظام و نیرو‌های مسلح را نشان دادند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از حضور و همراهی مردم در روزهای اخیر، تأکید کرد: ملت ایران بار دیگر با وحدت، همدلی و حضور آگاهانه خود، پشتیبانی قاطع از نظام، نیروهای مسلح و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۴۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۲۸ - 25June 2026

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم ظهر عاشورا در جمع مردم عزادار کرمان با اشاره به حوادث و تهدیدهای اخیر علیه کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس، توانمندی‌های بومی و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، با آمادگی کامل در برابر هرگونه تهدید ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

ارتش

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با فشارها و اقدامات خصمانه می‌تواند اراده ملت ایران را تضعیف کند، اما همدلی مردم، اقتدار نیروهای مسلح و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تمامی محاسبات آنان را بر هم زد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و تجهیز یگان‌ها به سامانه‌ها، ادوات، تسلیحات و مهمات پیشرفته به صورت مستمر در حال انجام است.

امیر سرتیپ جهانشاهی همچنین با اشاره به استقرار یگان‌های عملیاتی در مناطق مختلف کشور گفت: آمادگی رزمی نیروها به‌صورت شبانه‌روزی رصد و تقویت می‌شود و هرگونه تهدید احتمالی با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از مردم شهرستان رابر و مسئولان حاضر در مراسم، حضور پرشور مردم در صحنه را مهم‌ترین پشتوانه امنیت و اقتدار کشور دانست و بر تداوم مسیر عزت، استقلال و پیشرفت ایران اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پربیننده ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین