شهادت پاسدار اهل سنت پاوه بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی سوم
سرهنگ پاسدار «یونس عزیزی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مقاومت استان کرمانشاه امروز در گفتوگو با خبرنگار دفاعپرس در کرمانشاه، از شهادت یکی دیگر از فرزندان مکتب اهل سنت خبر داد و اظهار داشت: «جواد بهرامی» که در پی حملات تروریستی ۱۲ اسفندماه در شهرستان پاوه بهشدت مجروح شده بود، روز گذشته پس از چهار ماه تحمل شرایط سخت کما، به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: شهید بهرامی در جریان حملات جنایتبار دشمن به شهرستان پاوه دچار جراحات شدید شد و در مسیر دفاع از امنیت میهن اسلامی و مقابله با اقدامات تروریستی دشمنان کشور، جانانه ایستادگی کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مقاومت استان کرمانشاه با بیان اینکه این شهید والامقام پس از مجروحیت به مدت ۱۲۰ روز در بستر کما قرار داشت، تصریح کرد: وی در این مدت با صبوری و استقامت مثالزدنی با جراحات شدید ناشی از جنایات دشمن مبارزه کرد، اما سرانجام امروز صبح به خیل شهدا پیوست.
وی ضمن تبریک و تسلیت این شهادت پرافتخار، بر جایگاه والای ایثارگری این شهید تأکید کرد و گفت: شهادت این پاسدار فداکار که از میان مکتب اهل سنت برخاسته بود، گواهی روشن بر پیوند عمیق ایمان، غیرت دینی و وطندوستی است و نشان میدهد که در مسیر دفاع از میهن اسلامی، همه فرزندان این سرزمین فارغ از قومیت و مذهب، در یک صف واحد برای تأمین امنیت کشور ایستادهاند.
سرهنگ عزیزی در ادامه صبر و استقامت خانواده شهید را در طول ۱۲۰ روز گذشته ستود و خاطرنشان کرد: این شهادت مایه افتخار مردم منطقه، همرزمان و دلسوزان این دیار است. ما در کنار خانواده معظم شهید هستیم و از درگاه خداوند متعال برای این شهید سعید، علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان محترم ایشان صبر، شکیبایی و اجر عظیم مسئلت داریم.
انتهای پیام/
