محمد رعد: دولت لبنان زیر قیمومیت آمریکا رفت
رئیس فراکسیون حزبالله به اقدام دولت غربگرای لبنان در امضای توافق ذلتبار با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
به گزارش گروه بینالملل دفاعپرس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با محکوم کردن توافق ننگین اخیر میان دولت غربگرای بیروت و صهیونیستها در آمریکا اظهار داشت: بیانیه موسوم به «چارچوب سهجانبه» در واشنگتن، با وارونهنمایی حقایق، مقاومت مشروع و حق ملی آن را هدف گرفته و تهدید واقعی علیه حاکمیت لبنان را نادیده گرفته است.

وی خاطر نشان کرد که موضع اعلامشده از سوی دولت لبنان در این بیانیه، فراتر از خفت و ننگ است.
رعد تاکید کرد: جوهر این توافق، فراهمکردن پوشش سیاسی برای ادامه اشغال لبنان از سوی رژیم صهیونیستی و ایجاد راه فرار برای آمریکا از تعهدش به وادار کردن اسرائیل به عقبنشینی کامل است.
انتهای پیام/ ۹۹۹
لینک کپی شد
نظر شما
