محمد رعد: دولت لبنان زیر قیمومیت آمریکا رفت

رئیس فراکسیون حزب‌الله به اقدام دولت غربگرای لبنان در امضای توافق ذلت‌بار با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۴۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۳ - 27June 2026

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با محکوم کردن توافق ننگین اخیر میان دولت غربگرای بیروت و صهیونیست‌ها در آمریکا اظهار داشت: بیانیه موسوم به «چارچوب سه‌جانبه» در واشنگتن، با وارونه‌نمایی حقایق، مقاومت مشروع و حق ملی آن را هدف گرفته و تهدید واقعی علیه حاکمیت لبنان را نادیده گرفته است.

محمد رعد

وی خاطر نشان کرد که موضع اعلام‌شده از سوی دولت لبنان در این بیانیه، فراتر از خفت و ننگ است.

رعد تاکید کرد: جوهر این توافق، فراهم‌کردن پوشش سیاسی برای ادامه اشغال لبنان از سوی رژیم صهیونیستی و ایجاد راه فرار برای آمریکا از تعهدش به وادار کردن اسرائیل به عقب‌نشینی کامل است.

انتهای پیام/ ۹۹۹

نظر شما
captcha
پربیننده ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین