بقایی: توسعه روابط با عراق در صدر اولویتهای تهران است
سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی گفت: توسعه روابط با عراق در صدر اولویتهای تهران است.
به گزارش گروه بینالملل دفاعپرس، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه ایران پس از ورود هیئت سیاسی ایران به ریاست وزیر امور خارجه به بغداد در شبکه ایکس نوشت: درود بر عراق بزرگ و برادر. به همراه وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، با برادران عراقی خود، از جمله رئیسجمهور، نخستوزیر و وزیر امور خارجه عراق، دیدار و گفتوگو خواهیم کرد.

وی افزود: توسعه روابط با عراق، که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویتهای تهران باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/ ۹۹۹
لینک کپی شد
نظر شما
