انتقاد فرمانده ناجا:

بیشترین حجم قاچاق از مبادی رسمی است/ مدیران این مبادی دقت کنند

فرمانده نیروی انتظامی گفت:بخش اعظم قاچاق کالا ازمبادی رسمی صورت می گیرد که از مدیران این مبادی انتظار داریم تا دقت بیشتری در کنترل ورود و خروج کالا از خود نشان دهند.
کد خبر: ۸۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ - 25May 2016

بیشترین حجم قاچاق از مبادی رسمی است/ مدیران این مبادی دقت کنند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،سردار حسین اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث برخورد جدی و ریشه ای با پدیده قاچاق گفت: اولویت نیروی انتظامی در سال جاری برخورد جدی و اساسی با باندها و شبکه های مافیایی قاچاق کالا و مواد مخدر است.

 فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری چهارمین کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هرمزگان که با حضور مسئولان مرتبط استانی و اعضای شورای تأمین تشکیل شد ابراز امیدواری کرد: با توجه به مباحث صورت گرفته مبارزه و مقابله با قاچاق کالا در سال جاری به صورت جدی و ریشه ای صورت می گیرد.

 این مقام ارشد ناجا خاطر نشان کرد: بخش اعظم قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می گیرد که از مدیران این مبادی انتظار داریم تا دقت بیشتری در کنترل ورود و خردج کالا از خود نشان دهند.

سردار اشتری در ادامه افزود: اشرافیت اطلاعاتی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اهمیت زیادی دارد و نیروی انتظامی در این راه گام های خوبی برداشته است.

 وی تصریح کرد:درصد کشفیات در زمینه مواد مخدر در سال 94 حدود 15 درصد رشد داشته و در این رابطه میزان استفاده از تجهیزات و امکانات جدید الکترونیکی را در مرزها افزایش داده ایم

 سردار اشتری در بخش دیگر از اظهارات خود با اشاره به تجهیزات مورد نیاز برای دریابانی کشور ، از درخواست ناجا از وزارت دفاع در زمینه ساخت شناورهای دریایی خبر داد و گفت: شناورهای خوبی تحویل دریابانی ناجا شده است و دامنه فعالیت های دریابانی توسعه خواهد یافت.

این مقام ارشد ناجا تاکید کرد:در بحث اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی 26 دستگاه مسئولیت دارند که در این زمینه ناجا مطابق قانون و هماهنگی های صورت گرفته به وظایف خود عمل می کند.

 فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر چگونگی تعامل نیروی انتظامی با مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مصوبات خوبی در مجلس نهم برای ایجاد زمینه های قانونی مرتبط با فعالیت های پلیس تصویب شده و امیدواریم با منتخبان مردم در مجلس دهم نیز بتوانیم ارتباط و همدلی مناسبی ایجاد کرده و دامنه همکاریها را تقویت کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار