به مناسبت سوم خراد ماه؛

مراسم خاطره‌گویی همسران شهدای عملیات بیت‌المقدس برگزار شد

مراسم خاطره‌گویی همسران شهدای عملیات بیت‌المقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و به همت دفتر سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ - 26May 2016

مراسم خاطره‌گویی همسران شهدای عملیات بیت‌المقدس برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از یزد، مراسم خاطره گویی همسران شهدای عملیات بیت المقدس عصر دیروز به همت دفتر سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان یزد در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار برگزار شد.

در ابتدای جلسه "رضوانی" مسئول دفتر سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان ضمن خیرمقدم و گرامیداشت سوم خرداد گفت: اگر همدلی ها و همراهیهای همسران و خانواده شهداء نبود، هرگز این پیروزی حاصل نمی شد. آرامش امروز کشور مدیون از خودگذشتگی های زنان در دوران دفاع نیز هست.

در این گردهمایی که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد؛ همسران شهدای عملیات بیت المقدس خاطرات همسران شهید خود را مرور کردند.

"رجبی" مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این نشست با اشاره به عملیات بیتالمقدس گفت: در این عملیات دست امداد الهی کاملا مشهود بود و لطف و عنایت خدا باعث آزادسازی خرمشهر شد.

وی با اشاره به دستاوردهای پیروزی در عملیات بیت المقدس ادامه داد: این عملیات نقطه عطفی در جنگ بود و باعث تثبیت جایگاه ایران اسلامی شد.

سرهنگ "رجبی" افزود: پیروزی در جنگ مرهون عوامل متعددی بود؛ ولی دو عامل پشتیبانی و روحیه بسیار مشهود است؛ که این را مدیون زنان هستیم.

گفتنی است در پایان جلسه هدایایی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اعطا شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار