مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

غلبه بر تحریم‌ها در گرو نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: با نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و تکیه بر توان داخلی کشور، می‌توان بر مشکلات و تحریم‌ها غلبه کرد.
کد خبر: ۸۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 26May 2016

غلبه بر تحریم‌ها در گرو نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور علی مهدیخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان در سازمان اقتصادی و دارایی این استان برگزار شد.

مهدیخانی طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به سوم خرداد ماه که مصادف با سالروز فتح خرمشهر از چنگ رژیم بعثی عراق است٬ گفت: عملیات بیتالمقدس در تاریخ ملت ایران روز ایثار، مقاومت و پیروزی است و یکی از بزرگترین عملیاتی است که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام بویژه خط شکنان استان در آن خوش درخشیدند و توانستند برگ زرین دیگری به افتخارات بیافزایند.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام توانستند با 23 روز مقاومت و ایستادگی شبانهروزی، دشمن بعثی را شکست دهند. استان زنجان بیش از 160 شهید در عملیات بیتالمقدس تقدیم انقلاب و دفاع از میهن کرده است واین فداکاریها و ایثارگری آنان هرگز از یادها نخواهد رفت.

مدیر کل حفظ آثار استان با اشاره به اینکه ایران از تجهیزات دفاعی کمتوان بود٬ گفت: اصل اقتدار، استقامت٬ ایمان، فداکاری و ولایتمداری باعث شد درمقابله با دشمنان و استکبار پیروز شویم، که این اصل هرگز قابل تغیییر نیست.

مهدیخانی به ولایتمداری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: اصل ولایتپذیری و وجود رهبری عالم و هوشمند باعث شده تا ایران بهعنوان یک کشور امن در بین کشورهای منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: با نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و تکیه بر توان داخلی کشور، میتوان برمشکلات و تحریمها غلبه کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار