امام جمعه کرمانشاه:

انقلاب اسلامی ایران الگوی حرکت‌های ضد استکباری در جهان ‌است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی الگوی حرکت‌های ضد استکباری در جهان است و دولت و ملت باید در حفظ اقتدار نظام کوشا باشند.
کد خبر: ۸۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ - 28May 2016

انقلاب اسلامی ایران الگوی حرکت‌های ضد استکباری در جهان ‌است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیتالله مصطفی علما در خطبههای عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته در کرمانشاه با توصیه همگان به دوری معصیت اظهار داشت: تقوای امام خمینی(ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و برچیده شدن حکومت پهلوی بود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) صلابت، اقتدار، نفوذ کلام، توکل به خداوند و استعانت از درگاه پروردگار متعال را از ویژگیهای بارز بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و افزود: قدرت ما در کلمه اسلام است و امام(ره) مراقب این مسئله بود که سستی در این امر پدید نیامد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه خطبهها گستره و نفوذ انقلاب اسلامی را فراتر از ایران دانست و بیان کرد: ایستادگی در مقابل مستکبران عالم به دلیل قدرت و صلابتی است که اسلام عزیز به ما میدهد.

آیت الله علما با تاکید بر لزوم تلاش دولت و ملت برای پیادهسازی اسلام ناب محمدی(ص) گفت: صدور انقلاب به جهان از اهداف والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود و باید این هدف را محقق سازیم.

خطیب جمعه کرمانشاه، انقلاب اسلامی ایران را الگوی حرکتهای اسلام خواهی و مبارزه با استکبار در میان کشورهای اسلامی دانست و اظهار کرد: نبود رهبری قدرتمند در کشورهای منطقه سبب شده تا انقلابهای صورت گرفته به سرانجام نرسد.

آیتالله علما با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) جهاد کبیر را در ایستادگی مقابل دشمنان و مستکبران جهان دانست و بیان کرد: عقب نشینی و ترس و سستی در امام راحل(ه) وجود نداشت و باید با تاسی از رهبر کبیر انقلاب بر ایستادگی و مقابله با ظلم بکوشیم.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: مستکبران زورگو طبلی توخالیاند و ما نباید از تهدیدات بیگانگان هراسی به دل راه دهیم و باید انقلاب اسلامی ایران الگوی مطلقی برای حرکتهای انقلابی باشد و لذا دولت باید مراقب باشد تا در اجرای احکام الهی سستی نشود.

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: اگر مقابل زیادهخواهی دشمنان و مستکبران ایستادگی نکنیم دشمن همه کشور را به غارت میبرد و ما را اسیر خود خواهد کرد و این تلاش برای وابسته کردن کشورها سیاست آمریکا است تا به راحتی امکان نفوذ در کشورها را داشته باشد.

آیتالله علما با تاکید بر لزوم تبیین ارزشهای انقلاب و امام(ره) و شهدا در جامعه افزود: دشمن میخواهد ما را از مسیر انقلاب به بیراهه و انحراف بکشاند و در این برهه باید بر اقتدار بیش از پیش نظام بیفزاییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص تلاش دشمن برای نفوذ به ارکان نظام خاطرنشان کرد: آمریکا میخواهد ملت بزرگ ایران را تابع و وابسته خود کند.

انتهی پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار