سرلشکر ایزدی:

آزمایش‌های موشکی ارتباطی با برجام ندارد/ رزمایش‌ها در آینده هم ادامه می‌یابد

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا تاکید کرد که آزمایش موشکی هیچ ارتباطی با چارچوب‌های مطرح‌شده در برجام ندارد.
کد خبر: ۸۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 28May 2016

آزمایش‌های موشکی ارتباطی با برجام ندارد/ رزمایش‌ها در آینده هم ادامه می‌یابد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در گفتوگویی با اشاره به توسعه صنعت موشکی ایران، اظهارکرد: همانطور که همه مسئولان کشور مطرح کردند، ایران در تمامی ابعاد دفاعی با تکیه به آموزههای قرآنی به تقویت بنیه خود اقدام میکند و هیچ محدودیتی را برای این موضوع قائل نیست.

وی درباره ادعای برخی که آزمایشهای موشکی ایران را نقض برجام میدانند، تاکید کرد: همانطور که همه کارشناسان و دستاندرکاران مختلف اعلام کردهاند، آزمایش موشکی هیچ ارتباطی با چارچوبهای مطرحشده در برجام ندارد.

سرلشکر ایزدی در پاسخ به این پرسش که برخی میگویند آزمایشهای موشکی نباید اطلاعرسانی شود، متذکر شد: کار نیروهای مسلح چارچوبدار و حسابشده است و از تمامی جوانب مورد ملاحظه قرار میگیرد؛ این قبیل اقدامات در مبادی ذیربطی که مسئولیت دارند تصمیمگیری میشود و بر اساس آن رزمایشی انجام و درباره آن اطلاعرسانی میشود. این یک روند طبیعی در همه رزمایشهاست و در آینده نیز ادامه پیدا میکند.

این مقام عالی ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان درباره حضور برخی نیروهای ارتش در سوریه هم گفت: نیروی زمینی ارتش، وارد سوریه نشده؛ بلکه حضورش صرفاً بهصورت مستشاری برای کمک به ارتش سوریه است.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار