سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد

سومین سالگرد تدفین ۲شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ - 28May 2016

سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، مراسم شبی با شهدا در محل سالن همایش کوثر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای گمنام اظهار کرد: پس از دوران دفاع مقدس و در شرایط کنونی کشور، دشمنان با وضع نمودن تحریم های­ ظالمانه به سمت و سوی جنگ اقتصادی با ایران حرکت نموده اند و لذا جهاد در شرایط کنونی جامعه نیز مهم و ضروری است.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری رمز جهاد در حوزه اقتصاد را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامیده ­اند و لذا باید امسال تمامی آحاد مردم در زمینه این جهاد که فرموده ولی فقیه است تلاش و کوشش کنیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سید یاسر موسوی از روایان راهیان نور در این مراسم به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت و تصریح کرد: شهدای اسلام از صدر تا کنون بنا به آیات و روایات زنده و جاوید هستند و این موضوع با بررسی خاطرات شهدا برای همگان آشکار است.

 لازم به ذکر است که، در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه دفاع مقدس که شامل غرفه ­های مختلف مذهبی و فرهنگی از جمله معراج شهدا، حسینیه شهدا، سنگر فرماندهی، دلنوشته­های روز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، عکس­ های یادگاری روز تدفین، محصولات فرهنگی، کتب شهدا، میدان مین و بیمارستان صحرایی بود، افتتاح شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار