دبیر نشست‌های علمی تخصصی «ایثار و صلح جهانی» اعلام کرد؛

«صلح از درون» در کلام پرفسور باهر

پرفسور «حسین باهر»؛ جامعه‌شناس، استاد دانشگاه و کارشناس رسانه، در نخستین جلسه سلسله نشست‌‌های علمی تخصصی «ایثار و صلح جهانی»، با موضوع «صلح از درون» سخن خواهد گفت.
کد خبر: ۸۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ - 28May 2016

«صلح از درون» در کلام پرفسور باهر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی خانه فرهنگ ایثار و مقاومت، شمسیپور دبیر اجرایی طرح «ایثار و صلح جهانی» اعلام کرد که پرفسور «حسین باهر»؛ جامعهشناس، استاد دانشگاه و کارشناس رسانه، نیز در افتتاحیه نشستهای علمی تخصصی «ایثار و صلح جهانی»، سخن خواهد گفت. بر اساس اعلام قبلی، این نشست همچنین میزبان دکتر حسین حمیدینیا و دکتر ایرج گلشنی خواهد بود.

نخستین جلسه سلسله نشستهای علمی تخصصی «ایثار و صلح جهانی»، ساعت 15 روز یازدهم خرداد 95، در ساختمان شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میشود.
 
موضوع این نشست «تحلیلی بر مبانی ایثار و صلح جهانی» است و سخنرانان ضمن تبیین و بررسی موضوع، به پرسشهای حاضران پاسخ خواهند داد.    

یادآور میشود براساس اعلام دبیر اجرایی این طرح، مجموعه موضوعی این سلسله نشستها در سلسله کتابهایی با موضوع کلی «ایثار و صلح جهانی» تدوین و منتشر خواهد شد.
 
از اصحاب رسانه، اندیشمندان، فعالان اجتماعی و علاقهمندان برای حضور در این نشست دعوت میشود. ضمناً تلفنهای 77608875-021 و 09122011526 آماده پاسخگویی در این زمینه است.
 
 
 

نظر شما
پربیننده ها