در گفت و گو با دفاع پرس مطرح شد:

آماده سازی سیمای بصری شهر تهران برای استقبال از زائران حرم امام خمینی (ره)

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد بیست و هفتمین بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) شهرداری تهران از آمادگی صددرصدی شهرداری تهران برای برگزاری بیست و هفتمین بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ - 29May 2016

آماده سازی سیمای بصری شهر تهران برای استقبال از زائران حرم امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس،مهندس آرش ظفری، مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد بیست و هفتمین بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) شهرداری تهران، در تشریح برنامه های شهرداری تهران برای برگزاری هر چه باشکوه تر بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت امام (ره) با بیان این که این مراسم همچون سال های گذشته برگزار خواهد شد، گفت:شهرداری تهران مسوولیت های متعددی را بر عهده دارد که جهت برگزاری این مراسم و خدمت رسانی مطلوب به زوار حضرت امام(ره) کمیته اطلاع رسانی شهرداری تهران از مدت ها قبل با شش پردیس فرهنگی و اجتماعی در بخش های مختلف تشکیل شده است.

وی افزود:لوگوی طراحی شده به نام" امام دل ها" که در مدیریت شهرداری است در پهنه منطقه ای جماران و منطقه 20 در حوزه اجتماعی وفرهنگی حرم امام (ره)و حضرت عبد العظیم و فضاهای عمومی شهر تهران با کمک سازمان زیبا سازی شهرداری تهران برنامه ریزی شده است.

 ظفری ادامه داد: اما کلیه برنامه ها در 6پردیس تهیه  و تدارک دیده شده که عناوین پردیس ها عبارتند از:"امام وانقلاب"  و دفاع ازمستضعفان و استکبار ستیزی است که موضوع اصلی امتداد مکتب حضرت امام(ره) و دوران زعامت رهبر معظم انقلاب و ولایت مطلقه فقیه است.

وی با بیان اینکه  پردیس دیگر "امام و شهدا" است ،تصریح کرد: رویکرد محوری آن جاهلیت مدرن است و موضوع آن شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم است که عنوان امام و خانواده و سبک زندگی و مقاومت اسلامی و نقش آن در انقلاب اسلامی است.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد بیست و هفتمین بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) شهرداری تهران اظهار داشت:پردیس دیگر "امام امت"  که به بررسی آرمان قدس شریف و پیوند امام و امت و تاکید بر مبارزه با استکبار در انتظار مهدویت می پردازد همچنین پردیس دیگر "جنگ نرم و افسران جنگ نرم و جهاد فرهنگی و نظم درامور" است.

وی افزود:پردیس آخر"امام روح الله" که مربوط به مدافعان حرم و ترویج  روحیه ایثار، شهادت و مقاومت است.

 مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد بیست و هفتمین بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) شهرداری تهران ادامه داد:از لحاظ محتوایی نمایشگاه های عکس ، فیلم ، کتاب ،عکس یادگاری برنامه های زنده و نقاشی های زنده وهمچنین مسابقات اجتماعی و فرهنگی، ایستگاه های سلامت و آموزش شهروندی است که برای همه رده های سنی ترتیب داده شده است .

وی با بیان اینکه این برنامه ها از روز 13خرداد شروع می شود و تا ساعت 24خدمات داده می شود ،تصریح کرد: همچنین ازاذان صبح روز14خرداد تا قبل ازصحبت های معظم له، ایستگاه ها مشغول خدمات رسانی هستند. بعد از سخنرانی برنامه های  دیگر هم پخش خواهد شد وایستگاه های صلواتی نیزدرحال پذیرایی از تمامی زوار هستند.

مهندس ظفری افزود:معلولان و سالمندان هم از تمهیدات ویژه ای برای سهولت در عبور و مرور برخوردار خواهند شد و همچنین ایستگاه های مترو ، تاکسی و اتوبوس از تمام نقاط شهر برای تردد زوار مهیاست که اطلاع رسانی متعاقبا انجام خواهد شد، ضمن اینکه پارکینگ هایی در اطراف حرم حضرت امام خمینی (ره) برای ورود خودروهایی که از شهرستانها می آیند تدارک دیده شده است.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد بیست و هفتمین بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) شهرداری تهران  در خاتمه  با  بیان اینکه شرکت "شهر سالم" خدمات بهداشتی و درمانی  را برای زوار برنامه ریزی کرده در ایستگاه های راهنمای زائران هم فعالیت دارند که امید آن می رود زائران حرم حضرت امام خمینی(ره) از خدماتی که شهرداری تهران ارایه می دهد رضایت داشته باشند.

گفتنی است ،روز 15خرداد هم در منطقه 15خاوران هم ویژه برنامه ای به همت شهرداری تهران  تدارک دیده شده است.

نظر شما
پربیننده ها