مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مسجد مستحکم‌ترین سنگر دفاع از اسلام، مبانی فکری و آرمان‌های انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت مساجد در راستای روشنگری نسل جوان تاثیر بسزایی دارد، چرا که موجب مصون ماندن آنها در جامعه تهاجم زده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ - 31May 2016

مسجد مستحکم‌ترین سنگر دفاع از اسلام، مبانی فکری و آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، حجتالاسلام مسعود صفییاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نقش محوری مساجد در تبیین دین مبین اسلام اظهار کرد: مسجد مستحکمترین سنگر دفاع از اسلام، مبانی فکری و آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه واقعی مساجد جایگاه چند بعدی آنها در صدر اسلام است، اضافه کرد: باید کارکردهای مختلف مساجد علاوه بر کارکرد عبادی و نیایشی آن نیز مورد توجه قرار گرفته و استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بصیرت افزایی را یکی از مهمترین کارکردهای مساجد اعلام کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مساجد در راستای روشنگری نسل جوان تاثیر بسزایی دارد؛ چرا که موجب مصون ماندن آنها در جامعه تهاجم زده میشود.

صفییاری با اشاره به نقش مساجد در شکلگیری انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نقش مهم و تاثیرگذار در طول فعالیت انقلاب نیز ادامه داشته و مستمر بوده است.

وی همچنین به اهمیت فعالیت ائمه جماعات در مساجد و جایگاه آنها اشاره کرد و افزود: مسجدی که امام جماعت ندارد، یک ضلع اصلی آن ناقص است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه به برنامههای تبلیغات اسلامی به مناسبت دهه بزرگداشت و تکریم مساجد اشاره کرد و گفت: در این راستا غبارروبی مساجد انجام شده و این اماکن مقدس برای ماه مبارک رمضان و حضور روزهداران در آنها آمادهسازی میشود.

نظر شما
پربیننده ها