فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد؛

اعزام اسدآبادی‌ها به مرقد امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: چهاردهم خرداد امسال 500 نفر از شهرستان اسدآباد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ - 31May 2016

اعزام اسدآبادی‌ها به مرقد امام خمینی(ره)

به گزارش دفاع پرس از همدان، حسن وحدت جعفری با اشاره به بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: در این روز 500 نفر از شهرستان اسدآباد به مرقد امام(ره) اعزام میشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال اعزام خواهران به مرقد مطهر امام(ره) را نداریم، تصریح کرد: اعزام مردم به منظور تجدید میثاقی دوباره با امام(ره) و آرمانهای بلند ایشان است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد همچنین یادآور شد: این تعداد افراد در قالب 12 اتوبوس با بدرقه مسؤولان شهرستان در پایان هفته جاری به تهران سفر میکنند.

جعفری با اشاره به شخصیت والای امام خمینی(ره) گفت: برای تبیین و شناساندن این شخصیت بزرگ به جهانیان برنامههای متنوعی در دستور کار است؛ که ازجمله آن نشست بسیجیان در حلقه های صالحین خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری مراسم دسته عزاداری و سینه زنی در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این مراسم در 14 خرداد ماه توسط هیأت رزمندگان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در پایان افزود: مراسمی نیز با حضور یکی از شخصیت های کشوری در شب 15 خرداد ماه در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار