امام جمعه کرمانشاه در مراسم جشن ازدواج زوج‌های بسیجی:

مودت لازمه و اساس یک زندگی پایدار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مودت یک درجه از محبت بالاتر بوده و اساس و لازمه یک زندگی پایدار است.
کد خبر: ۸۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ - 31May 2016

مودت لازمه و اساس یک زندگی پایدار است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم جشن ازدواج ۱۶۶ زوج بسیجی که در محل تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ازدواجی پر خیر و برکت است که جنبه دنیایی و آخرتی داشته باشد؛ پس باید با آشنایی با اصول و احکام ازدواج وارد زندگی شوید.

وی گفت: زندگی با وجود دو نفر با دو فرهنگ متفاوت و دوخواسته مطمئنا نیاز به مدیریت دارد، پس باید زوجین از ابتدای زندگی باید همفکری و همیاری داشته باشند؛ تا زندگی پایدار و خوشی را داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: مودت یک درجه بالاتر از محبت است که اساس و روح زندگی و لازمه زندگی است؛ چرا که ازدواج یک حادثه است و باید تدابیر در نظر گرفته برای این حادثه زیبا باعث مسرت و خوشبختی شود.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: سیره و سبک زندگی ائمه بهترین الگو برای رسیدن به زندگی سالم و موفق است و داشتن خلق نیکو در راس امور زندگی نیز باید مد نظر زوج های جوان قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) نیز در این مراسم اظهار داشت: برپایی زندگی با یک ازدواج آسان در بستری پایدار برای تشکیل کانون خانواده ای تاثیرگذار و سالم مناسب خواهد بود.

سردار بهمن ریحانی گفت: عمل به رهنمودهای رهبری درخصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی و توصیه های ایشان درباره ازدواج آسان باعث ثبات خانواده و جامعه میشود و اینگونه جنبه قدسی ازدواج مطرح می شود که اساس این پیوند آسمانی است.

نظر شما
پربیننده ها