قم؛ کانون حضور میلیونی زائران مرقد امام(ره) از سراسر کشور

شهر مقدس قم پذیرای میلیونها زائر حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) می باشد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ - 31May 2016

قم؛ کانون حضور میلیونی زائران مرقد امام(ره) از سراسر کشور

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، شهر مقدس قم کانون توجه و برنامه ریزی میلیونها زائر مراسم سالگرد ارتحال حضرت روح الله است که طی روزهای 13 تا 15 خرداد جهت حضور در مراسم سالگرد در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حاضر می شوند و در مسیر رفت یا برگشت، خود را به امواج بیکران دریای محبت اهل بیت(س) در حرم نورانی کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران می سپارند و از مکان های تاریخی این شهر بخصوص بیت تاریخی امام راحل(ره) بازدید می کنند.

مسئولان استان قم از مدتها قبل آمادگی خود را برای اسکان عمومی زائران مرقد امام(ره) در این ایام اعلام نموده اند و نهایت تلاش خود را در سرویس دهی مناسب به زائران و عاشقان این حرم های نورانی انجام خواهند داد.

بر اساس گزارش های رسیده، به عنوان نمونه امام جمعه و سایر مسئولان شهر پردیسان قم آمادگی خود را  برای اسکان حدود هشت هزار زائر در مساجد این شهر در طول ایام سالگرد ارتحال امام اعلام نموده اند.

کاروان های زیارتی راهیان نور نیز اعم از دانش آموزی، دانشجویی، اقشار مردم و ... نیز در مسیر رفت یا برگشت خود، جهت زیارت حرم بی بی فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برای ساعاتی در شهر مقدس قم رحل اقامت می گزینند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار