مسئول بسیج ادارات گرمسار:

کلام امام خمینی(ره) چراغ راه ما خواهد بود

مسئول بسیج ادارات گرمسار گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و این جمله همیشه چراغ راه ما خواهد بود؛ تا مادامی که آمریکا دست از ظلم برندارد ما نیز همواره شعار مرگ بر آمریکا را در تمامی مجامع خود سر خواهیم داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ - 01June 2016

کلام امام خمینی(ره) چراغ راه ما خواهد بود

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سید حمید حسینیکیا مسئول بسیج ادارات ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: اسلام انقلابی اسلامی است که هرگونه سازش و سلطهپذیری از سوی استکبار و غرب را مردود میشمارد و هرگز تسلیم نخواهد شد.

وی افزود: نقطه مقابل آن اسلامی است که می بینیم در بسیاری از کشور های به اصطلاح اسلامی مانند عربستان و قطر وجود دارد که بر اساس آن زیر بار سلطه غرب و صهیونیسم رفته و با آن سازش کرده اند؛ این اسلام سازشکار آمریکایی است.

حسینیکیا با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) اذعان داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و این جمله همیشه چراغ راه ما خواهد بود تا مادامی که آمریکا دست از ظلم برندارد ما نیز همواره شعار مرگ بر آمریکا را در تمامی مجامع خود سر خواهیم داد و از مبارزه با این شیطان بزرگ تمامی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اعضای بسیج ادارات و کارمندان گرمسار به مرقد امام اعزام خواهند شد؛ تا با رهبر انقلاب تجدید بیعت کنند.

مسئول بسیج ادارات گرمسار برگزاری ایستگاه صلواتی در مقابل پلیس راه گرمسار، فضاسازی در سطح شهر و اتوبوسها، چاپ و توزیع تراکت را از فعالیت های این حوزه برای بزرگداشت سالروز رحلت امام دانست و گفت: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع امامشناسی و انتقال اهداف و آرمان های امام یکی از مهمترین فعالیت های این حوزه است.

وی با اشاره به شخصیت منحصر به فرد حضرت امام خاطرنشان کرد: شخصیت امام خمینی(ره) نهتنها در ایران بلکه در سطح بین الملل تأثیرگذار است و زمینهساز بیداری بسیاری از ملت ها شده است و شناخت آنها نسبت به انقلاب اسلامی را فراهم خواهد ساخت؛ امام خمینی یک چهره و شخصیت تاریخساز هستند؛ که تا ابد نام ایشان در تاریخ بشریت درخشان خواهد ماند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار