رئیس بسیج دانش‌آموزی شاهرود:

طرح یاوران ولایت در شاهرود برگزار می‌شود

طرح یاوران ولایت در راستای رشد و شکوفایی دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی در شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ - 01June 2016

طرح یاوران ولایت در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از سمنان، جمالالدین غنایی رئیس بسیج دانشآموزی شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا بهخصوص 36 هزار شهید دانشآموز بیان کرد: بسیج دانشآموزی چند سالی است که در راستای تربیت مدیران بسیجی گام برمیدارد.

غنایی  اظهار کرد: طی چند سال اخیر با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب و تهاجم گسترده دشمن در بعد فرهنگی بسیج دانشآموزی در راستای رسالت خود اقدام به تربیت دانشآموزان ممتاز و مستعد بسیجی برای قبول مسؤولیت فرماندهی واحد در دبیرستانهای دوره دوم کرده که این طرح موفق بوده است.

وی افزود: از سال گذشته نیز با تعمیم این طرح اعضای شورا نیز از دانشآموزان مستعد انتخاب و مورد آموزش قرار میگیرند که امسال پنج نفر اعضای شورا بهاتفاق فرمانده واحد در طرح یاوران ولایت حاضر میشوند و در دورههای حضوری و غیرحضوری شرکت داده میشوند.

غنایی با بیان اینکه آینده نظام دست دانشآموزان و نوجوانان این مرزوبوم است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم از همین سنین نوجوانی آنها را برای پذیرش مسؤولیت آماده کنیم و بسیج دانشآموزی در این راستا گامهای مؤثری برداشته و تلاش دارد از پتانسیل بسیج استفاده و نسلی مدیر با رویکرد انقلابی و متعهد تربیت کند.

وی با اشاره به برنامهریزی برای اجرای برنامههای این دوره از ابتدای ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به جمعبندی و برگزاری جلسات متعدد با صاحبنظران عرصه تعلیم و تربیت به این نتیجه رسیدیم که دانشآموزان را باید ازنظر اعتقادی، معرفتی و بصیرتی و مهارتی آماده کنیم و با برگزاری هیئتی و جمع کردن آنان در این راه قدم برداریم.

رئیس بسیج دانشآموزی شهرستان شاهرود با تأکید بر پرورش استعدادهای دانشآموزان و بهکارگیری آنها در مسؤولیتهای بسیج مدارس گفت: برنامههای ما در ماه مبارک رمضان با اجرای دو ساعت برنامه در قالب ورزشی و معرفتی اجرا میشود و با توجه به برنامهریزی هر هفته چهار ساعت دانشآموزان فراخوان و در برنامهها شرکت داده میشوند.

وی تصریح کرد: بعد از ماه مبارک نیز برنامههای مختلفی برای دانشآموزان در قالب اردوهای تشکیلاتی و آشنایی با ساختار بسیج دانشآموزی و مسؤولیتها بهصورت شهرستانی و استانی برگزار میشود؛ تا دانشآموزان در سال تحصیلی آینده بتوانند بسیج مدرسه را اداره کنند.

نظر شما
پربیننده ها