معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

مردم ستون فقرات انقلاب اسلامی هستند/ دشمن از برخورد نظامی ناامید است

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت ملت مومن ایران که ستون فقرات این انقلاب هستند از هزاران موشک هم بیشتر است.
کد خبر: ۸۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ - 01June 2016

مردم ستون فقرات انقلاب اسلامی هستند/ دشمن از برخورد نظامی ناامید است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار علی شادمانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای بسیج کارمندی شهرستان پاوه، به انقلابی بودن و آرمانخواهی مردم این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) که با بنیان نهادن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، جهان را با انقلاب به لرزه درآورد در اوج قدرت و مسئولیت خود زمانی که متوجه محاصره پاوه مظلوم توسط عده ای مزدور شد، در جایگاه رهبری مردم پیامی را صادر کرد که این شهرستان را از محاصره دشمن نجات داد.

وی افزود: با تاسی از آن فرمان امام(ره) بود که مردم از جای جای این مملکت به این منطقه آمده و در کنار رزمندگان اهل تسنن از این خاک دفاع کردند و وحدت، یکپارچگی و ایستادگی خود را نشان دادند.

شادمانی با بیان اینکه مردم این شهرستان برای این انقلاب هزینه داده اند، ادامه داد: ایستادگی مردان و زنان این منطقه در صحنه های مختلف انقلاب در مقابل دشمنان نشانده آن است که هیچ وقت تدین، روحیه انقلابی رزمندگان و دلاورمردیها و رشادت های شهیدان این منطقه را فراموش نخواهم کرد.

وی با اشاره به جمعی از شهیدان والامقام این شهرستان گفت: شهید ناصر سیفی مخلص ترین، شجاع ترین، بسیجی ترین افراد این شهرستان بود که در زمانی که بسیج در کشور پا نگرفته بود با بنیان گذاری شجره طیبه بسیج در پاوه، اقدامی مهم را به نفع انقلاب و مردم منطقه رقم زد.

سردار شادمانی افزود: اکنون با بارور شدن این نهال مقدس، دشمن جرات تعدی به این خاک را به دلیل بزرگ اندیشی و رفتار آن بزرگ مردان و شهیدان ندارد.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اوضاع سیاسی جهان پس از فروپاشی شوروی سابق گفت: آمریکا ادعای رهبری را بر تمام جهان داشت ولی برای بلعیدن این لقمه حرام خود، قدرت اسلام و مسلمین را مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب، آمریکا و نظم نوین جهانی که استکباری نوظهور در جهان است را در زمینه های مختلف سیاسی و نظامی، اقتصادی و فرهنگی ناکام می داند و لذا این کشور نمی تواند به عنوان قدرت بلامنازع به دنبال تحقق اهداف خود باشد.

سردار شادمانی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد، افزود: امروز دنیا با عبور از مرحله دو قطبی، در حال تقسیم شدن به چند قطبی است و در این چند قطبی شدن، نباید نادیده گرفت که ایران اسلامی هم یکی از این قدرتهای دنیا است.

وی قدرت دفاعی دوران انقلاب و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، حضور ۷۰ درصدی جوانان نخبه در زمینه های مختلف علمی و پزشکی و حضور پرشور اقشار مختلف مردم را در حمایت از نظام در صحنه های مختلف از دلایلی اصلی رهبر معظم انقلاب در عنوان کردن ایران به عنوان یکی از قدرتهای جهان بیان کرد.

شادمانی با بیان اینکه ملت سرافراز ایران همواره با حمایتهای خود از نظام، ده ها و هزاران توطئه را خنثی کرده اند، تصریح کرد: قدرت این ملت مومن که ستون فقرات این انقلاب هستند، از هزاران موشک هم بیشتر است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رهبر معظم انقلاب به مسئولین تذکر می دهد که اگر با دنیا حرف می زنید در شان قدرت مردم حرف بزنید و قدرت این ملت را درست تشخیص داده و جایگاه این ملت را بدانید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نظم نوین جهانی را متضمن یک وارونگی می داند، گفت: ایشان همواره بی اعتمادی به آمریکا را گوشزد کرده است و کشوری همچون عربستان که نه دموکراسی دارد و نه آزادی، مدال حقوق بشر را به کشورهای غربی می دهد.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: طبق منویات امام و رهبر معظم انقلاب باید با دنیا بر مبنای عدالت، همزیستی و برابری ارتباط برقرار کنیم.

سردار شادمانی اظهار داشت: امروز دشمن در جبهه نظامی به جهت قدرت نظامی ناامید است و تصمیم گرفته است از طریق جنگ نرم و فرهنگ به باورهای دینی، اعتقادات، جهاد و استقامت ملت ایران حمله کند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز دشمن خطرناک تر از گذشته از طریق رسانه ها به آرمان های ما حمله می کند، گفت: امروز دشمن پس از آنکه از راه های مختلف در مقابله با ما، ناکام مانده به دنبال انتقامگیری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار