فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه خبر داد؛

بیش از ۵۰۰ بسیجی گلوگاهی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه گفت: بیش از 500 بسیجی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ - 01June 2016

بیش از ۵۰۰ بسیجی گلوگاهی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سرهنگ حسن حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با اشاره به سهمیه اعزام زائرین به مرقد امام راحل، اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیجیان و طبق برنامهریزی انجام شده، در آستانه بیست وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بیش از ۵۰۰ بسیجی به تهران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام میشوند.

وی افزود: توزیع بستههای فرهنگی در کاروانها، مسابقه وصیتنامه و زندگینامه امام راحل(ه) و فضاسازی محل اسکان در مرقد امام و مسابقات ویژه اعزام  بار اولی ها را از جمله  برنامههای فرهنگی  کاروانهای اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با بیان اینکه اجتماع عظیم زائران مرقد امام خمینی(ره) دارای پیام مهمی برای دشمنان است، افزود: بسیجیان نسل امروز نیز همانند بسیجیان دوران دفاع مقدس با شور و اشتیاق با آرمانهای امام راحل(ره) پیمان میبندند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با احیای اسلام ناب محمدی(ص) بدون هیچ وابستگی به کشورهای بیگانه از قبیل قدرتهای شرق و غرب و با تکیه به قدرت خداوند و اعتقاد درونی خود، فداکاریهای ماندگاری را از خود به نمایش گذاشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار