فرمانده سپاه همدان از پدر شهید مظاهری عیادت کرد

سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه استان همدان با حضور در منزل سردار شهید حبیب الله مظاهری از پدر این شهید والامقام عیادت کرد.
کد خبر: ۸۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ - 01June 2016

فرمانده سپاه همدان از پدر شهید مظاهری عیادت کرد

به گزارش دفاع پرس از همدان، ایام سالروز آزادسازی خرمشهر برای همدانیها هم بسیار ویژه است، زیرا درخشش دلاورمردان سپاه استان در عملیات الی بیتالمقدس را هیچگاه نمیتوان فراموش کرد.

سرداران شهید محمود شهبازی، حسین همدانی و حبیبالله مظاهری در عملیات آزادسازی خرمشهر نقش ویژهای داشتند که شهید شهبازی با سمت جانشینی تیپ 27 محمد رسولالله، شهید همدانی با سمت فرماندهی محور و شهید مظاهری با سمت فرماندهی یکی از گردانهای عملیاتی در این عملیات حضور داشتند.

سردار شهید حبیبالله مظاهری به عنوان فرمانده گردان مسلم بن عقیل از لشگر 27 محمد رسولالله و سپس به عنوان جانشین محور در شهریورماه سال 1361 و در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد و هنوز پیکر مطهر این سردار گرانقدر مفقود است.

حال بعد از گذشت 34 سال از این عملیات غرورانگیز، پدر سردار شهید حبیبالله مظاهری در بستر بیماری قرار گرفته است؛ پدری که در این همه سال منتظر رسیدن خبری از فرزند شهیدش مانده است.

سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، حجتالاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاههای همدان و امام جمعه مریانج، محسن معصومعلیزاده شهردار مریانج به همراه تنی چند از مسئولان و رزمندگان این شهر به عیادت پدر شهید مظاهری رفتند.

در این عیادت فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن گرامیداشت مقام این سردار شهید، اظهار کرد: شهید حبیبالله مظاهری از فرماندهان ارشد سپاه همدان و لشگر 27 محمد رسولالله بود.

سردار ابوحمزه ادامه داد: تا زمانی که تاریخ هست و یاد دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر در ذهنها جاری است، دلاورمردیهای شهیدان ما و سردار حبیبالله مظاهری ادامه دارد.

وی بیان کرد: گردان مسلم بن عقیل به فرماندهی شهید مظاهری در عملیات الی بیتالمقدس بسیار نقش ویژهای را ایفا کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: پدران شهدا، چشم و چراغ این ملت هستند و وظیفه همه ما است که از آنها دلجویی و عیادت کنیم.

وی اضافه کرد: قطعاً نفس این پدران حق بوده است که فرزندان صالحی همچون حبیب مظاهری در دامان آنها پرورش یافته است.

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: شهید مظاهری به عنوان شهید شاخص سال 1395 سپاه ناحیه همدان انتخاب شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار