رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر خبر داد؛

اعزام بیش از هزار نفر از ملایر به مرقد امام (ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: در روز 13 خرداد بیش از هزار نفر از ملایر با 28 اتوبوس به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ - 01June 2016

اعزام بیش از هزار نفر از ملایر به مرقد امام (ره)

به گزارش دفاع پرس از همدان، حجتالاسلام مهدی بیات با اشاره به شخصیت ویژه امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف اظهار داشت: براساس هماهنگیهای صورت گرفته در ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، امسال نیز برنامههای ویژهای در ملایر برگزار میشود.

وی با اشاره به اعزام زائران به مرقد مطهر امام(ره)گفت: با توجه به سهمیهبندی اعلام شده، تعداد یکهزار و 200 نفر از شهرستان ملایر با 28 دستگاه اتوبوس در روز 13 خردادماه به این سفر اعزام میشوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری ویژهبرنامه رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان ملایرهمزمان با شب و روز 14 خردادماه خبر داد و گفت: ویژه برنامه سالروز رحلت امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد در مصلای بزرگ ملایر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همزمانی این برنامه با نماز جمعه تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم حجتالاسلام مقتدایی نایب رئیس حوزه علمیه قم خواهد بود.

حجتالاسلام مهدی بیات اظهار کرد: مراسم ویژه قیام خونین 15 خردادماه نیز همزمان با نماز مغرب و عشا در شب 14 خرداد در مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در چهارراه شقایق با حضور مردم و مسؤولان و با سخنرانی یکی از اساتید برجسته دانشگاه ملایر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگیهای انجام شده با همکاری ادارات و نهادها همزمان با ایام رحلت امام(ره) فضاسازی مناسب در سطح شهر در حال انجام است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار