مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله:

استکبارستیزی ویژگی بارز امام خمینی(ره) بود/ لزوم تبین اندیشه‌های امام به شیوه‌های اثرگذار

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله گفت: راه و اندیشه امام راحل(ره) با گذشت 27 سال از ارتحال ایشان همچنان در بین مسلمانان جهان زنده و الگوست.
کد خبر: ۸۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ - 01June 2016

استکبارستیزی ویژگی بارز امام خمینی(ره) بود/ لزوم تبین اندیشه‌های امام به شیوه‌های اثرگذار

به گزارش دفاع پرس از شیراز، حجتالاسلام ابراهیم مصطفوی با بیان اینکه شخصیت و زندگی امام راحل(ره) از ابعاد مختلفی قابل بررسی است، گفت: مرجع تقلید و عالم دینی که تکریم ایشان بسیار ارزشمند است و از بعد دیگر حضرت امام خمینی(ره) رهبر انقلابی که حرکت مردم را علیه نظام استبداد و استکبار سامان بخشیدند و هدایت کردند و در بعد دیگر اینکه امام راحل یک شخصیت ممتاز بینالملی و تاثیرگذار جهانی که توانست حرکتهای آزادیبخش را تحت تاثیر قرار داده و مناسبات بینالمللی را به نوعی تغییر دهد.

حجتالاسلام مصطفوی با اشاره به اینکه اگر مردم مظلوم جهان در مبارزه علیه استکبار جهانی موفق شوند باید افکار و گفتمان حضرت امام سر لوحه  کار قرار دهند، اظهار داشت: امروزه بسیاری از ملت های مسلمان و غیر مسلمان با الگو قرار دادن اندیشه های امام خمینی(ره) با قدرت های زورگو مبارزه می کنند.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی از ویژگی های بارز امام خمینی(ره) بود، گفت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه و جهان به برکت افکار و اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله با بیان اینکه راه و اندیشه امام راحل با گذشت 27 سال از ارتحال ایشان همچنان در بین مسلمانان جهان زنده و الگوست، افزود: امام خمینی(ره) هیچ هراسی از قدرت های استکباری و زورگو نداشت و همیشه از مسلمانان می خواست که در مقابل توطئه های استکباری هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی های امام راحل(ره) اتکا به خدا و وحدت اقشار مختلف مردم ایران در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کرد و آنها را به زانو در آورد، گفت: امروز مسلمانان مدیون تلاش های و مجاهدت های امام راحل هستند که با قدرت نفوذ بالای خود در مقابل همه ابرقدرت ها جهان ایستاد و پرچم اسلام را برافراشت.

حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه تکریم شخصیت حضرت امام و گرامی داشت سالروز رحلت ایشان یکی از ضروریات جامعه امروز است و باید ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) برای نسل های جوان تبیین شود، گفت:علاوه بر اعزام زائران به حرم مطهر امام(ره)،  برگزاری مراسم های مختلف در مساجد و حسینیهها برنامهی اثربخشتری به جهت تبیین اندیشههای امام به شیوه های مختلف و تاثیرگذار اجرا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله در پایان صحبت هایش گفت: شایسته است بهترین برنامه ها را برای بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام و حماسه ای 15خرداد تدارک ببینیم؛ تا خدای نکرده با گذشت زمان فراموشی بر شخصیت و ویژگیهای برجسته حضرت امام راحل(ره) ننشیند و ابعاد شخصیتی ایشان تببین و به نسلهای آینده منتقل شود.

نظر شما
پربیننده ها