سرهنگ عباس درویشی:

حضور ۹ هزار بوشهری در مراسم سالگرد امام راحل در تهران

دبیر ستاد کاروان ارتحال امام راحل استان بوشهر گفت: برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ۹ هزار نفر از استان بوشهر ۱۲ خرداد راهی تهران می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ - 01June 2016

حضور ۹ هزار بوشهری در مراسم سالگرد امام راحل در تهران

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ عباس درویشی بعدازظهر سه شنبه 11 خردادماه در نشست اعزام کاروانهای سالگرد امام راحل از استان بوشهر به تهران با بیان اینکه کاروانهای این  استان  از 12 خرداد راهی تهران میشوند اظهار داشت: نخستین کاروان سالگرد ارتحال امام راحل از استان بوشهر از جزیره خارک اعزام میشود.
وی با اشاره به اعزام 9 هزار نفر از استان بوشهر به تهران گفت: 9 هزار نفر از استان بوشهر به مراسم ارتحال امام راحل عظیم الشان با 187 دستگاه اتوبوس به تهران منتقل میشوند.

درویشی  افزود: سفر چهار روزه است و زیارت مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت فاطمه  معصومه (س) و دیدار با روحانیون برجسته در قم از برنامههای این سفر است.

دبیر ستاد کاروان ارتحال امام راحل استان بوشهربا بیان اینکه  شهرستان دشتستان بیشترین شرکت کننده در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران را دارد تصریح کرد: 70 درصد اعزام شوندگان جوانانی هستند که برای نخستین بار در این مراسم شرکت میکنند.

وی با بیان اینکه 40 درصد زائران خانمها و 60 درصد آقایان هستند گفت: در اجرای این برنامهها از هماکنون تدارکات لازم اندیشیده شده به گونهای که سهیمه هر شهرستان و منطقه در استان بوشهر تعیین شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار