حسن شمشادی در صفحه شخصی اش منتشر کرد؛

چرا حاج قاسم را سردار دل ها می نامند؟

چون زمانی که بیشتر ما در خوابیم، او بیدار است، چون هنگامی که بسیاری در کنار خانواده شان در امنیت و ارامش هستند، او نزد سربازانش و نیروهای مقاومت در سوریه و عراق است...
کد خبر: ۸۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ - 02June 2016

چرا حاج قاسم را سردار دل ها می نامند؟

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس حسن شمشادی در صفحه ی شخصی اش در تلگرام نوشت:

چون زمانی که بیشتر ما در خوابیم، او بیدار است، چون هنگامی که بسیاری در کنار خانواده شان در امنیت و ارامش هستند، او نزد سربازانش و نیروهای مقاومت درسوریه و عراق است، به خاطر اینکه هنگامی که شمار زیادی از دست اندرکاران، در ضیافت های انچنانی حضور دارند، سردار ما، در ضیافت نان چند روز مانده و کنسرو نیروهایش است و لحظه لحظه هایش را با انان سپری می کند.

او فرمانده ای است که با وجود جراحات های بسیار، همچنان مرد نبردهای سخت است و با نیروهایش ماندن، در کارزار دفاع مقدس و جنگ با تروریست های خونخوار را، به پشت میزهای بزرگ نشستن، ترجیح می دهد


آنان که سردار عزیزمان را می شناسند، خوب می دانند که او، یک روز سربازی ولایت و "دفاع از حریم و حرم" را، به دهها سال مرد سیاست بودن و سرگرم شدن به سیاسی بازی و سیاست مداری نمی دهد، که اگر اینچنین بود، این روزها، مثل همه این سالها در خط اول نبرد با دشمنان واقعی اسلام و ایران عزیز نبود .

سردار ما نیاز به توصیه و ارشاد و نصیحت آشنا و غیرآشنا ندارد که خود راهش را دهها سال است که شناخته و از ان منحرف نشده است و چند روزه دنیا، و زر و زور و قدرت و ثروت و مکنت، فریبش نداده و نمی دهد.

سردار حاج قاسم سلیمانی، به لطف خدای بزرگ همواره عزیز بوده است، و همچنان با نگاه و توجه خاص حضرت حق، عزیز تر خواهد شد و همیشه و همه جا در "قله" است و "اسطوره" خواهد ماند، چه بخواهیم و چه نخواهیم، چه ببینیم و چه خود را به ندیدن بزنیم، که فرمود : تعز ُٓمن تشاء و تذل من تشاء

و یک خواهش : بگذارید حاج قاسم عزیزمان، همچون همیشه، تمام وقت، فکر و ذهن و اندیشه هایش را متمرکز بر روی وظایف سنگین محوله اش کند و با ارسال پارازیت، به اندازه ذره ای، در کارش خلل ایجاد نکنید .

مطمئن باشید که سردار دلها، به کارزارهای کلید  و گاز انبر شما و میز و صندلی های بزرگ مجلل تان نزدیک نخواهد شد، زیرا هدف والایی دارد که در جایی دیگر دست یافتنی است، پس اسوده باشید و در امنیت کامل، که حاصل ایثارگری های ایشان و یارانش است، به امور خود بپردازید و او را، رها کنید .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار