سردار رزمجو:

حضرت امام(ره) سبب فروپاشی اقتدار آمریکا در جهان شد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حضرت امام خمینی(ره) با مطرح کردن جمله معروف که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند سبب فروپاشی اقتدار آمریکا در جهان شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ - 02June 2016

حضرت امام(ره) سبب فروپاشی اقتدار آمریکا در جهان شد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره و تسلیت سالروز ارتحال امام راحل اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از برجستگان اصلی فلسفه، کلام و عرفان و از مرزبانان توانمند مکتب عقیده و عقلانیت دینی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از 15 خرداد سال 1342 آغاز شد تصریح کرد: حضرت امام(ره) توانست با توکل به خدا و پشتیبانی امت اسلامی، انقلاب اسلامی را از 15 خرداد سال 1342 آغاز کند و در سال 1357 به پیروزی برساند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امام راحل جانهای فرسوده و تحقیر شده امت اسلامی را با انوار الهی رونق داد خاطر نشان کرد: از خصوصیات بارز و برجسته حضرت امام(ره) این است که جانهای فرسوده و تجقیر شده امت اسلامی در ایران و جهان که توسط رژیم طاغوت تحقیر شده بود با انوار الهی رونق ببخشد و سبب احیا امت اسلامی شود.

رزمجو با بیان اینکه حضرت امام راحل اندیشمندی زمانشناس و روشن بین و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود افزود: امام(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)  بود و شخصیتهای ممتاز امام دارای ابعاد بیشماری است که همگان برآن صحه میگذارند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موجی در جهان ایجاد کرده است خاطر نشان کرد: بعد ازگذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب امام راحل موجی در جهان ایجاد کرده که نظامهای سلطه یکی پس از دیگری درنوردیده و در قلوب مسلمانان جهان نفوذ و سرایت کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حضرت امام راحل سبب تجلی پیروزی خون بر شمشیر بود خاطر نشان کرد: اکنون شاهد انقلابهای بزرگ در جهان هستیم که نشان از انقلاب حضرت امام راحل است.

رزمجو با بیان امام راحل سبب فروپاشی اقتدار آمریکا در جهان شد تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با مطرح کردن جمله معروف که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند سبب فروپاشی اقتدار آمریکا در جهان شد.

وی بیان کرد: امام راحل با امید به خدا و توکل به ذات الهی و با پشتیبانی امت اسلامی و هدف متعالی انقلاب کرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در فقدان حضرت امام راحل خدمات مهمی ارائه کرده است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام(ره) با رهبریهای هوشمندانه و مدبرانه خود سکان کشتی انقلاب بدست گرفتند و سبب شد انقلاب اسلامی با بهرهمندی از خدمات شایسته از بحرانها پس از فقدان بنیانگذار جمهوری اسلامی عبور کند.

رزمجو با بیان اینکه مستکبران تحقیر عالم شدهاند افزود: ایمان و اخلاص، نیروی انسانی متعدد، توانمند، متخصص  و تجهیزات  پیشرفته سبب شد با اراده قوی، توکل به خدا و اقتدار مستکبران در جهان تحقیر شوند.

وی محرومیت زدایی یکی از ماموریتها و رسالتهای نیروی دریایی سپاه دانست و گفت: در این راستا همزمان به نیمه شعبان عملیات ساخت یکهزار و 121 واحد مسکونی ویژه نیازمندان و مستضعفان با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر آغاز شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با زیربنای هرکدام 50 مترمربع ساخته میشود افزود: پاسداران  ندسا با همه عضویتها با استفاده از روحیه جهادی و انقلابی برای اجرای این پروژه سازماندهی شدهاند و در مسیر کمک به محرومان داوطلبانه ارائه خدمات میکنند.

نظر شما
پربیننده ها